nedelja, 16. avgust 2009

Adigrafa še ni zmanjkalo ...

Tokrat sem si izbrala malo bolj zapletene motive ... preizkušala sem se tudi v izdelavi poenostavljene človeške figure. Največji odtis meri približno 10 x 8 cm, Japončica pa meri približno 6 cm v višino.

 

7 komentarjev:

BojaMoja pravi ...

:))) še dobro :))

Ti pa svetujem, da štampiljke namontiraš na EzMont ali KlingOn - to so tiste pene za štampiljke, ki so na eni strani lepljive (nalepiš štampiljko), na drugi strani pa statične, da se štampiljka tako enostavno pritrdi na akrilni blok.
Shranjevanje v tej obliki je zares enostavno in ne porabiš veliko prostora :)

MA-MI pravi ...

BojaMoja, hvala za nasvet, na hitro sem na kos lesa nalepila obojestranski lepilni trak za steklo ter zalepila in odlepila vsako posebej ... dokaj učinkovito. Najbrž pa ne traja dolgo, ker se lepilo posuši.

Majci pravi ...

Super ti je ratala tale japončica;) (kot tudi vse ostalo!)
Si res že pravi ekspert, pišuka!
Znajdeš se pa podobno kot jaz - nalepit na les;) Jah kaj čemo, Maje smo iznajdljiva bitja;D

K pravi ...

O hudo! Prav veseli me, da si videla adigraf pri meni, ker to, kar si naredila v zadnjih petih, samo PETIH dneh je naravnost perfektno, čudovito, picikato! Te zadnje vijuge in vejice, uf uf, da se ti da! :)

MA-MI pravi ...

Hvala za pohvale, lepo je prebrati, da si za delo, ki si ga opravil z velikim veseljem in vložil določen trud, tudi pohvaljen.
K, zadnjo sem delala ves dan, ker sem delo večkrat prekinila, zato težko rečem, koliko časa sem porabila. Najmanj dobro uro, mogoče dve?

Alenka pravi ...

Tole pa meni zgleda prav hudo.Ko kupljene so!!!!Res si mojstrica.Pa praviš delaš dobro uro?hudo. Zdaj ko imam dopust -14 dni, bom poskusila. mogoče pa rata 1 štempiljka:):):)

Anna pravi ...

Ciao,
grazie mille per il tuo consiglio. I tuoi timbri sono meravigliosi!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022