nedelja, 5. september 2010

Beg iz ravnih linij

Izzivi so idealna priložnost, da se preizkusimo v nečem novem, da se nam porodijo nove zamisli in da ustvarimo tisto, kar smo nekje enkrat videli, si to predlogo mogoče celo shranili in pustili čakati na realizacijo. Tako je nastala tale voščilnica: za 11. izziv pri Craftalnici.



Rožnata, ker je za deklico. Med pospravljanjem sem našla kup novih voščilnic in čestitk, ki jih ne bom nikoli odposlala, ker delam svoje. Jih bom kar reciklirala. Prvo stran prelepim s svojo kreacijo pa je!

Tudi notranjost sem pisano poštempljala, da bo mala deklica lahko občudovala pisne barve in živali ter rastline.
Dodatek k voščilnici je še vijolična sponka za lase, na katero sem obesila nekaj bleščečih Swarovski kristalčkov. Mislim, da bom kaj podobnega še izdelala.
To pa ni moja originalna ideja za Craftalnico. Začela sem izdelovati kusudama rožico, a sem v vsem kaosu ob začetku novega šolskega leta založila papirčke za zadnjo rožico. Upam, da jih najdem do torka. Je pa drugačna od Majine, ki jo je že objavila za izziv.

2 komentarja:

Goga pravi ...

Zanimiva izvedba dekliške čestitke, všeč pa mi je tudi ideja z kupljenimi voščilnicami, že ob prebiranju sem premišljevala, če se kje v mojih zalogah ne skriva kaj podobnega.

BojaMoja pravi ...

:) zanimiva ideja

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022