ponedeljek, 6. september 2010

Šestdeset kvadratov za kroglo

Že nekaj časa sem želela izdelati KUSUDAMO, tj. japonsko kroglo za srečo. Na Japonskem se uporabljajo še danes, predvsem za novo leto, le da se že močno razlikujejo od origami kusudam. Večinoma gre za plastične krogle, ki se odprejo s pokom in potem iz njih prileti kup bleščic, na koncu iz njih visi vrsta trakcev, nekateri so le okrasni, drugi pa nosijo sporočila sreče.
V mojo kusudamo sem dala še kanček lotosovega eteričnega olja, ki ga je mama prinesla iz Egipta. Ima zelo prijeten in nežen vonj. Ker sem hotela izdelati kusudamo v zeleni barvi in edini zeleni papir, ki sem ga imela na razpolago je bil plastičen (za zavijanje daril), sem jo izdelala iz njega. Ta papir pa je zelo težko rezati in osnovni liki niso bili pravi kvadrati ... zato so cvetlice ponekod malo zamaknjene.
Spodaj je nekaj korakov izdelave: lepljenje cvetov v dve polovici, lepljenje obeh polovic skupaj.

In še končni izdelek ... ponovno ga bom posnela ob dnevni svetlobi, zunaj.



5 komentarjev:

McCrafty /Klavdija pravi ...

Krasna je. Kar nekaj zgibanja in natančnosti je bilo potrebno, kajne? sem tudi sama že poskusila, a sem ostaai le pri tem :)

moi pravi ...

Prekrasna krogla in hvala za vse info, sploh nisem vedela ničesar o tek krogli, ki prinaša srečo ;)

Teja pravi ...

Super je, res čudovito!

BojaMoja pravi ...

Super je!

Tele rožice so pa res nekaj posebnega :)

peggy aplSEEDS pravi ...

wonderful!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022