sobota, 4. december 2010

ATC: Sneguljčica

Po dolgem času sem se spet lotila ATC-ja. Ponavadi jih izdelujem, ko preizkušam materiale in nove tehnike ... zadnje čase pa zaradi naglice vse kar direktno izdelam. Še iščem obliko za letošnje voščilnice ...

Pod vplivom zadnjega izziva pri Craftalnici, je nastalo tole:
RDEČA ... prva asociacija ... le kaj je bolj rdeče kot KRI? ... potem sem se spomnila na Sneguljčico, kako se je kraljica, ki je pričakovala dete, zbodla in tri kaplice krvi, rdeče kot rubini, so padle v bel sneg ... in želela si je, da bi povila otročička, ki bi imel belo polt kot sneg, ustnice rdeče kot kri in lase temne kot ebenovina, iz katere je bil izdelan okenski okvir.
In prav ta prizor s tremi rdečimi kapljicami na belem snegu je prikazan na mojem Atc-ju, ki sem ga poimenovala Sneguljčica.
Za konec objavljam še ta odlomek v italijanščini ... Zakaj? Mi je zelo všeč, zelo je speven, veliko bolj kot v angleščini ali slovenščini.
Era una fredda giornata d'inverno; bianchi fiocchi cadevano volteggiando dal cielo come piume leggere e una regina sedeva ricamando accanto alla finestra aperta. Mentre cosí se ne stava, ricamando e guardando la neve, si punse un dito con l'ago e tre gocce di sangue rosse come rubini caddero sul bianco manto nevoso. Tanta era la bellezza di quelle tre stille rosso fiamma sul bianco immacolato che la regina pensó: "Oh, se potessi avere una bambina dai capelli neri come l'ebano, dalle labbra rosse come il sangue e dalla pelle bianca come la neve!" Poco dopo, diede alla luce una bambina a cui fu dato il nome di Biancaneve.

Navodila, kako izdelati osnovo za ATC z rezalno šablono Najlepši par najdete TUKAJ. 

7 komentarjev:

Janja pravi ...

Meni je italijanščina tako zelo lep jezik...pa tudi vse kar je povezano z Italijo imam rada...od testenin, njihovega sladoleda, krajev...

Lepa čestitka je nastala... Mi je všeč, ker je preprosta, brez odvečnih okraskov, pa vendar deluje tako elegantno in čudovito!

DidiArt pravi ...

o kako čudovito, si me spomnil na mladost in pravljice... lp

Manuela pravi ...

Zelo je lepa, preprosta in čudovita! ;)
Hvala, ker sodeluješ na 18. izzivu CRAFT-alnice ! :)

Lepo se imej,
•*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•

Goga pravi ...

Čudovito preprosto !!!

Lepo, da si se nam pridružila v craft-alnici :)).

BojaMoja pravi ...

:)) pogrešam črni okvir :)))

Enostavna, vendar zelo lepa!

MA-MI pravi ...

Sem poskusila, a mi ni bilo všeč. Sem tudi poskusila dodati nekakšen črn zobotrebec, a je vse skupaj čudno izpadlo, zato sem pustila le tri kapljice krvi v snegu.

Teja pravi ...

Res čudovita voščilnica. Sicer mi rdeča barva ni zelo pri srcu, ampak v majhnih merah in v kombinaciji z belo pa je na tvoji voščilnici perfektna.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022