nedelja, 24. julij 2011

Barvanje sivih dni



Zgornji venček je izdelek včerajšnjega dne. Barve - barve - barve ... nikoli jih ni dovolj! Vrvice iz Frogwila, katerih barv sem se že malce naveličala, sem prebarvala.

Kuhinja se je spremenila v malo kemijsko delavnico. Tu se je mešalo, dolivalo, spet mešalo, pogrevalo ... Material sem pobrala kar v bližnjih omaricah. Za barvanje sem uporabila kar živila, predvsem začimbe.

1. KORAK: Prebrskala sem vse predale in police z živili, da bi našla sestavine, ki bi lahko obarvale tekstil. Malo sem se spomnila na barvanje pirhov, a čebule nisem uporabila ... Nato sem te sestavine dobro premešala z vročo vodo ter vanje položila po tri vrvice: belo, svetlo rožnato in zeleno. Namočila sem jih v pisane kozarčke in jih pustila namakati nekaj ur.


2. KORAK: Vrvice sem namakala približno 5 ur, nato sem jih vzela iz kozarcev ter dobro splaknila pod tekočo vodo. Res dobro, saj nočem, da mi pusti sledi na vratu ali na oblačilih. Vrvice so močno izgubile barvo, predvsem kavna in hibiskus.


3. KORAK: Vrvice sem obesila na sušilo. Zaradi boljše primerjave sem vrvice obesila po barvah - bele - rožnate - zelene. Prva in druga bela sta bili obarvani s kano in zelišči (iz vrta), barvala sem samo belo vrvico. V ostalih sem barvala vse tri, torej prva od vseh treh barv je bila pobarvana v kavi, druga v čaju, tretja v žafranu in četrta v hibiskusu.


Za konec še že posušene vrvice zavezane z nepobarvanimi vrvicami (vodoravno so pobarvane vrvice, navpično pa kot pred barvanjem).


Žafran sem dala v zmrzovalnik, ni zastonj rek - drag kot žafran - ostale pa sem kar zlila stran.

3 komentarji:

Tina pravi ...

Kako domiselno in zelo lepe so te nove barve. Zdaj pa imaš čisto novo zalogo...

Vladuška pravi ...

Tudi meni se zdi super, da si se sama lotila barvanja in si tako naredila novo paleto.

Barbi pravi ...

Kako lepe pomladne barve. Super poskus!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022