sreda, 20. julij 2011

Lariat in zapestnica ter uhani



Ko sem pregledala fotografije, sem ugotovila, da so bili posnetki zapestnice in uhanov zabrisani, zato sem jih danes ponovno fotografirala in jih objavljam v ločeni objavi.

Ogrodje zapestnice predstavljata dve vzporedni spominski žici ter žebljički z ušesom kot distančniki. Seveda sem vse skupaj oblekla v paleto različnih barv in materialov: lapis lazuli, biserovino, les, školjke ...

Takole pa zapestnica izgleda na roki.



Zelo posrečeni pa se mi zdijo uhančki. Tukaj nalašč nisem uporabila lapisa, saj so tako uhančki veliko bolj nosljivi. Zelo so igrivi in elegantni hkrati.

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Krasna zapestnica, zelo lepo zgleda na roki. Uhančki pa so mi tudi všeč, s pridihom starinskega.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022