torek, 12. julij 2011

Polžki, korale in biserovina

Tole sta v bistvu le predelani stari ogrlici. Mislim, da je bila tista s polžki kupljena na Malem Lošinju, tista s koralami pa na Korziki. Obe sem veliko nosila, zato so bili zaključki kar dotrajani, motilo pa me je predvsem to, da se je nekaj polžkov in nekaj perlic iz biserovine zdrobilo, tako da je bil del vrvice odkrit.

Ker se mi je polžek zdrobil že prvo sezono, sem slutila, da se mi bo še kateri, zato sem še isto sezono kupila še zapestnico. Zdaj pa je že kar nekaj let vse skupaj čakalo na predelavo v škatli z odsluženim nakitom. Razdrla sem tako ogrlico kot tudi zapestnico ter naredila novo tudi malo daljšo. Ostalo mi je še nekaj polžkov, iz katerih nameravam izdelati uhane.


Drugo ogrlico sem kupila v Bonifaciu na Korziki. Tudi pri tej ogrlici se je nekaj perlic iz biserovine razklalo in ogrlica ni bila več nosljiva. Eden izmed prvih nakitkarskih nakupov so bile prav perlice iz biserovine, ki se popolnoma ujemajo s tistimi na originalni ogrlici. Naredila sem še eno manjšo spremembo, namesto srebrnih drobnih perlic sem uporabila steklene bele z bisernim leskom. Srebrne perlice so me na ogrlici motile že od začetka. Malo preveč so izstopale.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Lepo predelano.

Maja pravi ...

Odlična predelava :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022