sreda, 2. november 2011

Črno-beli obeski za mobije



Je bilo obdobje, ko sem odkrila te miniaturice za telefončke in sem uživala v izdelovanju, po enega sem naredila skoraj za vsakogar, ki mi je v tistem trenutku prišel naokrog. Lani sem jih izdelala za cel razred, 20 takih obeskov. Zdaj se jih lotim le občasno, največkrat, da okrasim kaj drugega, npr. novo torbico, peresnico, nahrbtnik ... Ta dva sta zelo hitro zapustila mojo streho, zato tudi fotografija ni najboljša.

Osrednji element pri obeh je črna Swarovski rožica, v kombinaciji z manjšimi Swarovski kristali. V srebrni kroglici so kristalčki z leskom aurora borealis, od tod rožnat odtenek.


Glede na to, da na Craftalnici pričakujejo nekaj črno-belega, ju prijavljam na izziv. Vsekakor pa upam, da bom našla čas, da izdelam še kaj v tej barvni kombinaciji, ki mi predstavlja pravi izziv in možnost za izdelavo elegantne voščilnice.

8 komentarjev:

Tina pravi ...

Zelo ljubek Joj, kako je moral biti vesel razred!

Marina pravi ...

zelo so simpatični...

Simona pravi ...

Res lušna obeska.

Andreja pravi ...

Krasna obeska.

Goga pravi ...

A kar za cel razred si jih izdelala ?? Lepo in seveda številčno :)).

MA-MI pravi ...

Ja, ma ne tako preprostih, sem delala žabice, metuljčke ipd. iz perlic ter na koncu zapakirala v piramidaste, ročno izdelane škatlice.

Unknown pravi ...

Love the black and white color scheme on this card! And that little dress with hanger and necklace is precious! Thanks for popping by my blog! :)

BojaMoja pravi ...

:) lepo, preprosto.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022