petek, 6. julij 2012

Albumček 12/20

Ko tako objavljam fotografije, ugotavljam, da sem marsikateri album zelo malomarno fotografirala. Na začetku sem posnela strani v celoti, nato še detajle, kasneje sem ostala le pri naslovnicah. Tako se marsikateri detajl bolj slabo vidi.

Močan geometrijski vzorec v temno modri in beli sem razbila s koščki papirja v beli. Sicer se mi je zdel vzorec preveč intenziven.
Prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil);
PAPIR
domača zaloga papirja, reciklirana embalaža, digitalni papir Aquarius Design
BARVE
Distress Ink (Chipped Saphire)
DODATKI
trak, zakovice, obročki za spenjanje papirja
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi);  Cheery Lynn (Expandable quilling strip); Sizzix Bigz (Tim Holtz Elegant Flourishes); Spellbinders (Labels 5; Crown circles)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug;  We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson Stlyus Photo R200; Cart-Us embossing folder (Roses)

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Res vsakemu albumu dodaš posebno noto, ki paše k tistemu otroku, ki mu je album namenjen. Res so lušni in ti si se nadvse potrudila.

Margaret pravi ...

Lovely card,the backing paper is fab

Thanks for joining us at The Creative card Crew for our Pearls and Swirls challenge

Margaret DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022