nedelja, 17. marec 2013

Kje so ribe?

 Ko sem prebrala Tinino objavo, me je kar prijelo, da bi tudi sama malo "škropila" z barvo naokrog. Potrebovala sem le pravo zamisel. In jo tudi dobila. Dobila sem nove nože za moj skalpel in sem jih morala takoj preizkusiti.

Na Kljunčkovi že zdavnaj dotrajani ščetki so pristale tri sosednje barve (zelena, turkizna in modra), ki se (čisto slučajno) ujemajo tudi z barvo zobne ščetke.

 Pred škropljenjem pa sem iz belega 180-gramskega kartona izrezala tri ribice. Luknjice za oči sem naredila z luknjačem.
 Tokratno voščilnico lahko odpiram in zapiram, saj se ribice lepo uležejo ena na drugo.
Kirigami ribe - detajl

Tako voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
domača zaloga papirja
BARVE
Cretacolor 10 Aqua Brique 
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Standard circles LG)
PRIPOMOČKI
Sizzix embossing folder (Dot matrix); X-Cut 2 mm round punch

9 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Te ribe so pa super :-) Lepo si jih izrezala in pošpricala.

moi pravi ...

o, super vsebina čstitke.
Krasno izrezane in fino poškropljene ;)

Tina pravi ...

O, Maja tole je pa čisto nekaj posebnega. Oblika voščilnice mi je super in tako našpricane so ribice izpadle prav mavrično.

Martina pravi ...

Krasna voščilnica. nekaj posebnega. Super ideja.

Vladuška pravi ...

i, super mini papirnati akvarij ali pa delček morja :)

Andreja pravi ...

ooo kako super ribice si naredila in jih zelo lepo pošpricala :-)) Všeč mi je tvoja voščilnica!
Hvala ti ker se igraš tudi pri OneStopCraftChallenge :-))

Unknown pravi ...

Oooh this is nice :) I love the style of your card, it is so creative and fun popped up fish too :) so fun. Thanks for stopping by and your nice comment xxx

Katja - Viva la vida blog pravi ...

vidim da si vse stranska....jaz pa samo kvackarija...zanimive tehnike uporabljaš:):)

Sarahshandmadecardsx pravi ...

A great crafting project.

Thanks for joining us at the One Stop Craft Challenge and good luck.

Hugs Sarahxx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022