sreda, 24. april 2013

Grajski konji

Konji v gradu s stražo, Kljunček 4,5 let
 Zgornjo risbico je narisal moj sin. Ker mi je bila zelo všeč, sem jo poskenirala in uporabila kot osnovo za rojstnodnevno voščilnico. Nalepila sem jo na preprosto osnovo brez drugih dodatkov. Papirji so digitalni, pred časom sem jih pobrala na spletni strani Au coin de l'objectif.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

7 komentarjev:

Mojca pravi ...

joj kako prisrčno, bravo. lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Bravo, čudovita je, lp

Robin Parker pravi ...

Wow, that is a fabulous drawing your son did. Great idea to use as your image. Thanks for sharing on The Sweet Stop Sketch Challenge for Happy Birthday.

Metuljčica pravi ...

Super, ko ustvarjajo otroci je to vedno nekaj posebnega in prav lepo si umestila risbico v voščilnico.

Sharon (glitterangel) pravi ...

Fabulous artwork! Thanks for joining in with my Child's Play dare over at the Daring Cardmakers x

buggin2stamp pravi ...

What a cool idea to use your son's art for your card. Thanks for joining us at The Sweet Stop this week.
Melissa

Tracey Manderson pravi ...

Very Clever Idea. Thanks for joining us at Bearly Mine, Good Luck and hope you will join us again.
Hugs
Tracey

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022