sobota, 23. april 2016

10 - 9 - 8 ... češnje!

Včeraj sem se sprehodila po vrtu in naše češnje so že polne drobnih zelenih češnjic. Ponavadi jemo prve češnje že 1. maja, vendar najboljše pridejo kasneje, v drugi polovici meseca. To me je navdahnilo, da sem izdelala rdeče-belo voščilnico z češnjo.


Najprej sem s pomočjo šablone izdelala papir na črte: šablono sem senčila z Distress Inkom - Barned Door, nato sem izrezala vse elemente: oba kroga, rdečo pentljo, tri češnje (2x v beli in 1x v rdeči).


Na osnovo za voščilnico sem zalepila črtast papir, ki sem ga razrezala na ustrezno velikost ter ga dodatno senčila na robovih. Nato sem na rdeč valovit krog prilepila belega in vse tri peclje za češnje (brez češenj) prilepila enega čez drugega. Ker sem se odločila, da bom pecelj pustila v beli barvi, sem ga morala nekako ločit od ozadja. Peclje sem nato nalepila na bel krog, kamor sem prilepila dva gumba namesto češenj, na spodnjo stran pa sem prilepila pentljo, katere se vidita le trakca. Krog sem nalepila na 3d blazinice, prav tako tudi pentljo, in vse skupaj pritrdila na podlago. Čisto na koncu sem še odtisnila voščilo - majhno, drobno - kar med črte.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Pinstripes background); Mavelu (Čudovito praznovanje)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Barn Door); VersaMark; Whispers embossing powder (Clear)
DODATKI
gumbi
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Velika pentlja);  Cottage Cutz (Cherries); Crafts-Too (Scallop circles); Spellbinders (Standard Circles LG)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson L800

7 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

Luštna ideja! Obožujem češnje in se jih prav veselim.

Damjana pravi ...

O, kako super ideja z gumbkoma. Zelo lepa voščilnica. Barva jo zelo poživi.

Lori pravi ...

What a cheery design! Thanks for joining us at Mojo Monday!

Unknown pravi ...

Oh my gosh. This so cute. I love the bold color and of course, those cherries. Thanks for sharing with Global Design Project.

Paula Dobson pravi ...

I LOVE those bold stripes and colour!! A great use of both challenges. Thanks so much for playing at Global Design Project with us.

Brian King pravi ...

Such bold and beautiful stripes! Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project challenge!

karalschuknecht pravi ...

Beautiful card. I love the bold color. Thanks for joining us this week at Eureka Stamps. Karal DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022