nedelja, 24. april 2016

Pisan pikčast metuljček - varuh skrivnosti

Nastal je še en kartonček, ki ga bom vstavila v dnevnik. Elemente sem izdelala pred kosilom, vendar je bilo sušenje dolgotrajno, zato sem ga sestavila šele sedaj. Kartonček je namenjen skrivnemu delu dnevnika. Skoraj vsaka stran ima zavihek, za katerim se skriva dodatno sporočilo. Tisto, povezano s telefonom se bo nahajalo na tem kartončku, skrito za pisanim pikčastim metuljčkom.

Saj nimam ne vem kakšnih skrivnosti, vendar vse pa tudi ni za na splet. Sploh zato, ker so omenjene druge osebe in ni prav, da o mojem razmerju z njimi vsi prebirajo.


Najprej sem naredila poskusni vzorec iz odpadnega papirja, šele nato sem se začela delati original. Na risalni list sem z Distress Inki in vodo odtisnila Hero Arts Štampiljko (žal je skoraj cel vzorec pod metuljčkom). Sušilo se je zelo počasi, saj je danes hladno. Medtem sem zvila papir za dnevnik, izrezala okvir in ga pobarvala oranžno ter s pomočjo šablone naredila metuljčka. Z Memory Box šablono sem naredila izrez v folijo in to folijo postavila na želeno mesto ter se lotila štempljati. Uporabila sem manjše kroge Mavelu.


Tako, zdaj vidite, kako se kartonček odpre ... zdaj pa grem napisat vsebino, da spravim kartonček na svoje mesto v dnevniku.

Kartonček prijavljam na naslednje izzive (6):

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu (Pike)
PAPIR
domača zaloga papirja; risalni list
BARVE
Distress Ink (Peeled Paint; Spiced Marmalade; Picked Raspberries)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Isabella butterfly); QicKutz (Square frames)
PRIPOMOČKI
Big Shot; Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/2)

8 komentarjev:

Catherine pravi ...

I love the colors of your card and the beautiful butterfly in the center. Great design. Thanks for entering it in the Simon Says Stamp Monday Challenge. Cathie

Damjana pravi ...

Prav lušten je. Tako pozitivne in tople barve.

Aileen pravi ...

Beautiful card, colours used are wonderful.

Vickie Z pravi ...

Love that watercolored panel and butterflies always make me happy!! So glad you joined us at CTD!!

Rahmat pravi ...

Beautiful, I love the watercolor panel here, the butterfly is lovely, glad to see you at ATSM.

Wendy Nicola Jackson pravi ...

OOh I do love that ink combo and gorgeous inky background. What a wonderful card design and beautiful CAS finish. Thanks so much for dropping your gorgeous card into the Fab 'n' Funky 'Winged Things' challenge. It's so perfect! Hugs, Wends x Fab 'n' Funky DT

Mandy LaCroix pravi ...

Great take on the inspiration photo!!! And I love your colors! :)
Thanks for sharing it over at Addicted To Stamps & More!

Dwie lewe rączki pravi ...

Lovely creation. Thank you very much for joining our challenge at ABC challenges.
Hugs, Iwona

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022