sreda, 18. maj 2016

Čudež na peščeni plaži ...

To voščilnico sem naredila istočasno kot stran v dnevniku, le da sem jo dva dneva ravnala pod utežmi preden sem jo fotografirala. Motiv je isti kot v dnevniku, le da sem tukaj par malo odmaknila in se obe figuri lepo vidita. Ne vem pa, zakaj je modra na fotografiji tako intenzivna, v resnici je veliko bolj prosojna.


V nedeljo sem bila akvarelno razpoložena in poleg strani v dnevniku sem izdelala še tole preprosto voščilnico, ki jo zelo lepo dopolnjuje napis: "Čudeži se dogajajo vsak dan." Štampiljko Mavelu sem natisnila s sepia Archivial Inkom, ki sem ga še embosirala s prozornim reliefnim prahom, da malo bolj izstopa iz ozadja, ki ni belo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu (Čudeži)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); risalni list
BARVE
Archival Ink (Sepia); Brevillier's Cretacolor (Aqua Brick)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
/
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool

16 komentarjev:

Esther pravi ...

What a lovely scene. It has such a romantic, dreamy feel and the colours look great. A fab LIM entry, well done!

Tina Z. pravi ...

ooo, prekrasno tole ...

Susan pravi ...

What a romantic scene. Thanks for sharing at Less is More!

Damjana pravi ...

Prečudovita je. Me je ponesla nekam... tja daleč...

Cvetoči travnik pravi ...

Čudovita romantična scena, odlično si pričarala vso globino in tam daleč na koncu plaže se lepo vidita morje in nebo:)) Silhueta para je super:) Lep pozdrav, Andreja

A splash of color pravi ...

Cute card. Simple and romantic.

Vladuška pravi ...

Zelo rada imam kadar samo en del na beli podlagi prikazuje osrednji motiv. Zelo mi je všeč, kar in kako si naredila.

Neets B pravi ...

What a wonderfully beautiful scene, I love the shape of your coloured area.
Thanks for sharing with us.
Anita x
Less is More

Chrissie pravi ...

This is so simple and such a terrific scene!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Leigh Penner pravi ...

Oh, I love the super sweet scene you created! Wonderful take on the sketch!

Viv pravi ...

Such a fab card ;) Viv xx

Sazzle Dazzle pravi ...

A fantastic and romantic beach scene. Perfect for the challenge and thanks for playing along at Less is More. Sarah

Melissa L. pravi ...

OOOO, so very pretty, Ma_mi. I love the beach, ahhhhhh. Beautifully done! Thanks so much for playing along at ATSM CAS challenge this week. :)

Sandy pravi ...

Lovely CAS creation. Thanks for sharing with us at Open-Minded Crafting Fun for our Favorite Technique challenge. Hope to see you again soon.
Hugs, Sandy DT

Jenna ♥ pravi ...

Simply wonderful!!!

Lynn (aka Lynnpenguin) pravi ...

Love your card. Thanks for playing along with us at Open Minded Crafting Fun. Hope to see you again. (sorry I'm late getting here to see your May entry)
Lynn, Open Minded Crafting Fun DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022