torek, 3. maj 2016

Dnevnik: Metulj

Sem ostala pri metuljih. V bistvu preizkušam novo mašinco in režem z vsemi šablonami, kar jih premorem in moram priznati, da reže veliko bolje od prejšnje. Dovolj je, da grem enkrat skozi, prej pa sem morala večkrat skozi mašinco, da sem dobila slabši izrez. Preizkusila sem tudi moosgumi in si naredila štampiljke za črke in številke, ki sem jih uporabila na tej strani dnevnika.


Najprej sem z belo barvo pobelila ozadje, Na desni strani sem upognila stran na pol (navznoter), da sem dobila zavihek, v katerem se nahaja vsebina dnevnika. Tako na fotografiji se sploh ne vidi. Levo polovico desne strani sem pritrdila na naslednjo stran (če dobro pogledate, številke strani, ugotovite, da en list manjka). Nato sem z reliefnim prahom naredila venček in sredinski pas prebarvala s črno akrilno barvo. Ko se je barva posušila, sem s čistilnim robčkom odstranila odvečno barvo, da je venček prišel na površje.

Najbolj zmedeni smo takrat, ko skušamo glavo prepričati v nekaj,
za kar srce ve, da je laž.

Metuljčka sem izdelala iz risalnega lista, ki sem ga poškropila z vodo in premazala z metalnim Izink tušem v rožnati barvi, Sledilo je rezanje: polni izrez v rožnati; naluknjan izrez v črni. Iz treh koščkov črnega kartončka. Metuljček je na podlago pritrjen le na levi strani in se zapira kot knjiga - da lahko pridem do vsebine dnevnika na zavihku (pod črno desno polovico). Misel sem natisnila na papir, senčila robove in prilepila spodaj. Nazadnje sem še poštempljala nekaj datumov. Uporabila sem izrezke iz moosgumija kot štampiljke. Za take stvari se zelo dobro obnesejo. Tipalke sem narisala kar na podlago z belim gel pisalom.

Dnevnik v nastajanju si lahko ogledate TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Hero Arts (Wreath of leaves); Sizzix - Tim Holtz (Chipp block alpha)
PAPIR/PAPER
stara knjiga; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
akrilne barve (črna, bela); Izink (Jasmine; Orchid); Sakura Gelly Roll (White); VersaMark; Whispers embossing powder (White)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Sizzix - Tim Holtz (Chipp block alpha) We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800 (pisava KG All of me)

14 komentarjev:

Heather pravi ...

Beautiful!! Love that gorgeous butterfly. And what a fabulous way to use our sketch for something other than a card. Thanks for playing with The House That Stamps Built.

Vladuška pravi ...

Sama zadnje dni nisem imela časa pokomentirat bloge. Sem si pa zdaj pogledala tvoje delo za nazaj in vidim, da ti inspiracije ne zmanjka. Lepe in zanimive stvari si izdelala.

Simona pravi ...

Krasno, zelo všeč mi je tvoj dnevnik. Hvala, da si se nam pridružila na #100 izzivu TTPH.

EdenLand Designs pravi ...

This is gorgeous!!! Beautiful colors, and the butterfly is stunning!! Thanks for joining us at CRAFT this week!!
Susan DT

Damjana pravi ...

Super izgleda. Dnevnik že dobiva kar lepo podobo.

creationsnz pravi ...

Amazing work and great butterfly embellishment. Thanks for joining our Come And Get It challenge, CarolG & DT

Sheryl pravi ...

Love the different dimensions on this pretty project.
Good to have you joining in the fun at CRAFT this week.
Hugs Sheryl DT member xx

Unknown pravi ...

Thank you so much for entering your creative and beautiful art in our challenge here at Word Art Wednesday. It is am original beauty.
Blessings, Carole

Melissa L. pravi ...

Gorgeous, Ma-Mi. Love the black and white and the butterfly. Thanks for playing along at Happy Little Stampers and CASEing my card this month. :)

Judy McKay pravi ...

Very pretty work. Love your design. Thank you for joining us at Come and Get It this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

Unknown pravi ...

I like the background behind your butterfly.Thanks for entering the Swirls and Flourishes challenge at Polkadoodles this fortnight, Jackie DT x

Karon pravi ...

Wonderful Journal page. Thanks for entering our Swirls and Flourishes Polkadoodles Challenge

Karon DT, Polkadoodles

AndreaNorris pravi ...

Gorgeous journal page, love the pink and black butterfly. Thanks for joining us at ABC Challenge and good luck
Andrea x

Inkyfingers pravi ...

What a fabulous journal page and I love the black and pink butterfly popping on the page.
Thanks for sharing with us at Happy Little Stampers and I hope you will join us again soon.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022