sobota, 7. maj 2016

Dnevnik: To je ženska ...

Ker imam grob načrt za dnevnik že narejen, je izdelava hitrejša, saj ne razmišljam, kaj naj v dnevnik pišem, ampak samo kako.


Stran ima dvojni zavihek, to pomeni da sta celi dve notranji stranici namenjeni pisanju. O ženskih zadevah je vedno veliko za povedat ;) zato sem pustila toliko prostora. Spodaj dež, zgoraj mavrica ... kot so v življenju deževni in mavrični dnevi. Edino, s čemer nisem zadovoljna so gumbi. Tam spodaj sem nekaj potrebovala, da sem malo prekrila besedilo, pa nisem hotela na srčk in ne rožic ... zdaj se mi zdijo rože boljša izbira od gumbov - ma kje sem se spomnila na gumbe ... in jih hitro zalepila na mesto z Multi Medium Matte. Mogoče pa jih bom prebelila in nalepila čez kaj drugega ... ampak zaenkrat naj bo tako ...


Rada delam ta dnevnik, saj uporabim veliko stvari, ki že leta čakajo v predalih, da pridejo na vrsto. Tako sem po dolgih letih uporabila štampiljko za obrobo in tudi šablone za gumbe - vsaj to je dobro.

Celoten dnevnik v nastajanju se nahaja TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Aurora Wings (Circe); Crafty Secrets (Bird notes); Sizzix - Tim Holtz (Chiped Block Alpha); Dovecraft (Beautiful borders); Variostempel (Buchstaben)
PAPIR/PAPER
stara knjiga; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
Gesso; Izink (Tomato; Safran; Mimosa; Bamboo; Iris; Topaz; Amethyst); VersaFine (Onyx black; Satin red)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Marianne Design (Buttons); Najlepši par (Pravokotniki s šivi); tiskalnik Epson L800 (pisava Amatic)

13 komentarjev:

Dawn pravi ...

Great journal pages! I love the contrast!
Thanks for playing at Eureka Stamps this week!
Good Luck
Hugs
Dawn xx

Damjana pravi ...

Ja, o ženskih zadevah je pa vedno veliko za povedat. Super novi strani sta nastali. Pozitivni. Všeč mi je mavrica in gumbi.

Tina Z. pravi ...

to je res zelo domiselna stran, polna kreativnih prebliskov. za ženske z veliko Ž.

missgailly pravi ...

Wonderful journal page. Love the rainbow. Thanks for playing along at USE YOUR STUFF - Gail

vicky's scrapping passion pravi ...

Great journal page, so amazing. thank you for participating in the Eureka Stamp Challenge: feminine cards/ Mother’s Day cards. Good luck.

Vladuška pravi ...

Meni pa se zdi, da tile gumbi prav fletno popestrijo stran. Lepo si vkomponirala simboliko mavrice in dežja.

Tina pravi ...

Lepo, da si se nama pridružila...to je tudi tvoj izziv. Jaz pa bi na tvojem mestu pustila gumbe, se mi zdi, da zelo lepo pašejo.

Shirl pravi ...

Beautiful page. Love the colours and your take on our sketch challenge over at Use Your Stuff. Thanks for joining in with the fun - Hugs DT Shirl

Unknown pravi ...

Lovely art journal page! Thank you for joining us at The Crazy Challenge! Good Luck!

Tamie pravi ...

A truly wonderful diary page! I have never thought of doing this in my diary. You have inspired me. I love the image you used for our challenge this week. Thank you so much for sharing your fabulous work with us at 4 Crafty Chicks Sassy Woman Challenge!

Tamie DT

Creations by Shirl pravi ...

Great project page~ TFS it with Brown Sugar Challenge~

creationsnz pravi ...

Wonderful woman/feminine project, very creative. So glad you popped into The Crafters Café, CarolG & DT

sweet art designs pravi ...

Lovely project. Thank you for sharing with us at Simply Create Too - Myrna DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022