sobota, 7. maj 2016

Jadrnica

Ne morem iz lastne kože: skice so zame izziv, kako narediti drugače, a vendar ohraniti osnovno obliko. Torej, vsaka podobnost s skico NI naključna. Ker se bliža vrsta fantovskih rojstnih dnevov, sem naredila jadrnico.


Najprej sem izrezala krog in ga prepognila na pol. Na tako dobljeni polkrog sem prilepila "podlago" - ozadje, ki sem ga samo senčila z Distress Inki. Za vse skupaj je bilo potrebnega veliko rezanja, senčenja in lepljenja. Ker mi je zaradi jadra en kos pravokotnika (glede na skico) zmanjkal, sem na drugo polovico dodala pergamentni papir in tako je ostal pravokotnik kot v skici.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:





UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Podarjeno z veseljem)
PAPIR
domača zaloga papirja; pergamentni papir; digitalni papir Harper Finch
BARVE
Distress Ink (Tumbled Glass; Wild Honey; Broken China; Fired Brick); Taylored Expressions (Strawberry Milkshake)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Zvezda); JoyCrafts (Clouds; Sun & Moon)
PRIPOMOČKI
Big Shot;  Craft Concepts embossing folder (Woodgrain); Darice embossing folder (Chevrons); tiskalnik Epson L800

15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

I love the mix of color, pattern, and texture. This is a lovely card. Thanks for dropping this by 613 Avenue Create this week. We hope to see you again soon!

Sara
My Blog

Chana Malkah pravi ...

Perfect project for our Nautical/Beach challenge this week! Beautiful colors and wonderful organization! Thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chana, Owner

Cvetoči travnik pravi ...

Kakšna super jadrnica brez jadrnice:))) Odlično si že s samim embosiranim ozadjem ustvarila tako morje kot trup jadrnice in pričarala del morskega vzdušja. Vsi ostali dodani elementi pa naredijo voščilnico samo še bolj sončno in srčno:) Hvala, ker z nami ustvarjaš v CRAFT-alnici in lep pozdrav, Andreja

Damjana pravi ...

Kako luštna jadrnica. Všeč mi je oblika, ki je čisto nekaj posebnega. Pa si nas ponesla na morje.

Goga pravi ...

Zanimiva razlaga in izvedba, moram ti priznat, da meni kaj takega sploh ne bi kapnilo. Super izpade.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici, lp Lili

Pat pravi ...

Lovely card, beautiful colours and design, thanks for sharing with us at Fab'n'Funky this week.

Pat xx

Catchy Sketch pravi ...

Very unusual card! Loved these embossed details

oldpunca pravi ...

Super ideja za fantovsko voščilnico. Zelo mi je všeč. :-)

Tina pravi ...

Kako zelo mi je všeč...super si sestavila jadrnico in jo tako lepo okrasila.

Chris pravi ...

Clever design, fabulous colours and embossing! Thank you for joining us at Fab N Funky this week.
Chris
x

Andreja pravi ...

Krasna ideja in še boljša izvedba :-)) Lepo si se poigrala z reliefi. Čudovita voščilnica.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Renata pravi ...

Krasna je.

KraftyKoolKat pravi ...

Really awesome. I love the colours and texture.
Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Creative Card Crew.
Hugs
Cathy DT Member
xxxxxx

Deanne Saunders pravi ...

What a sweet card!!! Thanks so much for participating in our ALPHABET challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a great crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

Tanja E. pravi ...

Ljubka in zares domiselna je tale tvoja voščilnica, hvala, ker deliš v CRAFT-alnici, lp, T.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022