nedelja, 8. maj 2016

Sprehod po robidi ...

Ko grem na sprehod, se ne morem držati poti ... potem pa nosim posledice prask zaradi robide. Jaz sem ob misli na nekaj bodečega dobila to asociacijo ... Izdelala sem super preprosto voščilnico, ki pa nosi zoreče sadeže, da ni samo trnja.


Okvir in robida sta digitalna. Pobarvala sem ju z barvicami. Ker nisem potrebovala veliko barv, si jih pri Kljunčku nisem sposojala. Barvanje z barvicami je zares sproščujoče, skoraj terapevtsko. Vsega lepega pa je enkrat konec: ko je bilo okence z robido pobarvano, sem odtisnila še voščilo in dodala tri drobne rdeče kristalčke. To je voščilnica po mojem okusu.


Sicer sem fotografirala, ko se je sonce že spuščalo, zato sem kar nekaj časa lovila prave barvne odtenke, saj so bile fotografije vse rdečkaste. Jutri in pojutrišnjem sem polno zasedena, zato je ustvarjanja za nekaj časa konec ... najbrž do naslednjega vikenda, pa še takrat sem zasedena.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Mavelu (Čudovito praznovanje); pobarvanke (maline, okvir)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Max Bringmann KG; 
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black); barvice Crayola PRO
DODATKI/ACCESSORIES
kristalčki (rdeča)
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson L800

16 komentarjev:

Marina pravi ...

Great 'prickly ' idea! The colours are so gorgeous and the white space lets them shine. Thanks for joining in at City Crafter. Marina DT

Vladuška pravi ...

Zelo lepo robida in modri kvadrat prideta do izraza na beli podlagi.

Cvetoči travnik pravi ...

Hvala za lepo in okusno robido:) in bodi uspešna pri vsem, kar te čaka. Lep pozdrav, Andreja

Damjana pravi ...

Luštna CAS voščilnica. Barvanje je res sproščujoče in na tvoji voščilnici se tudi to vidi.

Helena pravi ...

Lep in hvaležen motiv. Res je čisto dovolj na voščilnici, da pride lepo do izraza.

Renata pravi ...

Lepa, sadna CAS voščilnica.

oldpunca pravi ...

Tale voščilonica je tudi po mojem okusu. Čudovita je, pa še Kljunčkove barvice niso utrpele nobene škode. :-))

Furrbster pravi ...

Very pretty image and an elegant CAS card!
Hugz Tinz

Ina G pravi ...

Such a beautiful cas card. So glad you shared it with us at Crafty Cardmakers.

N-Eva pravi ...

Izredno lepa voščilnica....motivček si tudi prekrasno pobarvala. Hvala, da se igraš z nami na Come and get it izzivu. Lp Neva

Maggie pravi ...

lovely card thanks for joining Glitter N Sparkle

MaggieH DT

crafty pravi ...

Beautiful! Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this time and hope to see your work again.
Mary

LisaH pravi ...

Very pretty card! The stamping and coloring are beautifully done on this.

Heather pravi ...

What a clean pretty design. The pop of the red raspberries is lovely.

Ilina Crouse pravi ...

So beautiful! Thanks for playing along with the CAS-Fridays challenge

Melanie pravi ...

A wonderful card!
Thank you soo much for taking part in our "card for a woman” challenge over at Come and Get it.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Come and Get It)

(DT Crafty Friends)


PS: Sorry for the late comment, life had been very hectic the past couple of weeks…

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022