sobota, 21. maj 2016

Travnik v malem

Danes sva se s Kljunčkom sprehajala po Izoli. Bilo je zelo toplo: obžalovala sva, da nisva vzela kopalk s sabo. Ker je popoldne Kljunček šel na rojstni dan, sem se lotila ustvarjanja. Danes sem se predvsem igrala z Distress Inki. Najprej sem izdelala tole voščilnico.


Na risalni list sem odtisnila motiv travniških cvetlic in ga posula z belim reliefnim prahom. Ko sem prah utrdila, sem najprej narahlo senčila s tremi različnimi barvami Distress Inkov (zato voščilnico prijavljam tudi v CRAFT-alnico), nato sem še skozi šablono z istimi barvami senčila bolj intenzivno.
Spet nisem zadovoljna s fotografijami, saj mi je večerno sonce pokvarilo originalno paleto. Pike so na fotografijah veliko bolj kontrastne kot v resnici. Sledilo je še izrezovanje napisa in embosiranje delnega napisa na pergamentni papir. Skombinirala sem štampljko Ustvarjalnega dotika (želje sem odrezala stran) in Najlepšega para. Mislim, da bom to kombinacijo še uporabljala.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Wild flowers); Ustvarjalni dotik (Naj se ti izpolnijo vse želje)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); risalni list; pergament
BARVE
Distress Ink (Picked Raspberry; Pumice Stone; Tattered Rose); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Rojstni dan)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; Simon Says Stamp stencil (Falling snow)

19 komentarjev:

Celeste Goff pravi ...

Gorgeous card! Love the white embossing and that inked background!

missgailly pravi ...

Very beautiful. Love the colours you used. Thanks for playing along with us at Use Your Stuff - Gail

Renata pravi ...

Čudovita voščilnica. Všeč so mi barve, praktično vse na njej.

Cvetoči travnik pravi ...

Najprej mi je v oči padla beseda Izola (tam sem nekaj let preživela pri babici in dedku -nepozabno:) Potem travniške cvetlice - tudi sama jih imam - so lepe in vsestransko uporabne. Si pa lepo dodala še pikice in domiselno sestavljen napis. Lepo:), pozdravček Andreja

Damjana pravi ...

Čarobna. Zelo všeč mi je ta štampiljka in tudi sama jo z velikim veseljem uporabim. Pikice pa zelo popestrijo tvojo voščilnico in je super domislica.

Natasa pravi ...

Lepa voščilnica, krasne cvetlice in lepo osenčeno.

Tina Z. pravi ...

oo, prekrasna je v teh barvah in res lepa štampiljka.

N-Eva pravi ...

Prekrasna voščilnica...všeč mi je kako si poudarila izrezek napisa. Res zanimivo in za kopirat idejo ;-))Hvala, da se igraš z nami pri Craft-alnici. Lp Neva

Teneale Williams pravi ...

Oh, the background looks wonderful. Thanks for playing at Global Design Project this week.

Jacquie Southas pravi ...

Gorgeous! Thanks for joining us at the CASology challenge this week!

Brian King pravi ...

This is gorgeous, Ma-Mi! The colors in the background and textures you've created are amazing! Thanks for playing along with this week's CASE the Designer Challenge with the Global Design Project.

Broni pravi ...

This is so very pretty! I love how you blended from one color to the next and how you raised your sentiment! Thanks so much for playing along with us at The Color Throwdown!

Unknown pravi ...

Such a pretty design in such beautiful colours! Your raised sentiment looks amazing! Thanks so much for joining us at CASology this week!

Paula Dobson pravi ...

Absolutely drop dead gorgeous! Thanks for playing at Global Design Project and congratulations on your special mention!

Ros Crawford pravi ...

Absolutely gorgeous! Thanks so much for Playing along at CCCB!!

Andreja pravi ...

Zelo lepa voščilnica :-)) Krasno si uporabila Distresse.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Tanja E. pravi ...

Odlično si skombinirala Distresse, zelo lepa voščilnica, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

Goga pravi ...

Čudovita voščilnica, všeč mi je kombinacija Distressov in vročega embosiranja.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Keti's Projects pravi ...

Čudovita barvna kombinacija.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022