četrtek, 19. maj 2016

Zabavna prepogibanka

Ko ima človek silo, gre vse narobe. Pred odhodom na odbojko naj bi na hitro voščilnico fotografirala in objavila ... Voščilnico sem pripravila na fotografiranje, naredila eno fotografijo ... bip-bip ... in zmanjkalo je napajanja. Seveda v naglici rezervnih baterij nisem našla, zato sem na hitro objavila tole fotografijo ... ostale bom posnela jutri, ko pridem iz službe. 


Ker sem imela danes čas in mi je sprednjo stran voščilnice malo pokvarila mašinca - ko sem izrezala kvadrat (obraz morskega psa) so na papirju ostali odtisi prejšnjih rezanj na pladnju - sem dobila elegantno rešitev ... voščilnico sem dala v prozorno folijo in jo poslala skozi mašinco ... da ne bi tega naredila ... sicer sem se znebila neželene teksture, vendar sem dobila novo ... pozna se vse pregibe.

Neuspeli poiskusi
Maja, potrpljenje je božja mast. In sem se lotila znova. Najprej sem imela težavo s tiskanjem: včeraj sem v prvo dobila lep odtis, danes mi je tiskalnik (ki sicer ne packa) uničil kar dva tiska. Poleg tega sem v naglici (oz. v prepričanju da že vse vem) nekaj narobe izmerila in ko je bila nova voščilnica pobarvana in izrezana, sem ugotovila, da bi kartonček z napisom prekrival del morskega psa. Ni bilo pomoči ... očitno je ta voščilnica zacoprana ali pa sem zacoprana danes jaz ... zato sem se vrnila k prvotni izvedbi: vmes sem imela še težave z lepilom, z barvo ... končni rezultat je tukaj! Všeč mi je preprosta domiselnost voščilnice, ni mi pa všeč kvaliteta izvedbe. In vse se je začelo, ker je mašinca pustila odtis na papirju ...


Ker sem jo na vogalu malo popacala z barvo in da bi malo zakrila črte od pregibov, sem voščilnico dodatno senčila in dodala voščilo tudi na zunanjo stran. Spodaj lahko vidite, kako se pojavi voščilo na notranji strani.


To je posebna oblika voščilnice z dvojnim pregibom. Osnova je papir zvit v harmoniko, na katerega se prilepi naslovnica z "repkom", Na naslovnico in na dve krajši stranici harmonike se naredi okno: ko voščilnico odpremo, repek prekrije okno in vanj lahko natisnemo voščilo ali sličico. Jaz sem se odločila za zabaven napis: "Raje ti njega kot on tebe!"  Voščilnica je namenjena bratrancu, ki je potapljač.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Digistamps 4 Joy (Got Ya!); Ustvarjalni dotik (Sreče in zdravja)
PAPIR/PAPER
domača zaloga papirja
BARVE/INKS
VersaFine (Deep Lagoon); Distress Ink (Tumbled Glass); Izink (Iris; Topaz); Copic markerji
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; Nellie Snellen (Photo frames); tiskalnik Epson L800 (pisava KG The Last Time; pisava Janda Siesta Sunrise)

11 komentarjev:

Kirsty Vittetoe pravi ...

Awesome!

Damjana pravi ...

Super, luštno in domiselno.

Vladuška pravi ...

Prav zanimivo zgleda in res sem radovedna, kako se to naredi.

creationsnz pravi ...

Clever fancy fold with a surprise. So glad you joined us at Come And Get It challenges, CarolG

Sybrina K pravi ...

What a clever fold card! My nephews were fascinated by sharks when they were younger, so I'm sure there's a little one that's going to love this card. :)

Mel Gee pravi ...

Haven't seen anything like this before very different. Like the colouring on the shark.

Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.

Regards,

TTCRD DT

Mel Gee crafts {My Blog}

Through The Craft Room Door

ttcrd.blogspot.com

Karen Day pravi ...

This is such an interesting card! I love the folds, and the window effect - thanks for joining our Laughing With You challenge at Art Impressions!

DistinctiveLMNts pravi ...

Such a great card , love the design and coloring. Thank you for joining us at TTPH challenge.
Lisa ( DT )

Furrbster pravi ...

What a fun card - thank you for joining us over at the Creative Moments challenge blog.
Hugz Tinz DT

Maikreations pravi ...

This is an awesome card design! Thank you for joining our "Exactly 2 score lines" challenge over at the Challenge Up Your Life blog! Happy crafting, Maike

Ruchis Crafeteria pravi ...

Great creativity!! Nice card. Thanks for joining TTPH challenge#102 Under Water. Good luck. DT- Ruchi

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022