četrtek, 26. maj 2016

Zvezdno nebo

Ja, hotela sem poustvariti zvezdno nebo, da ne zgleda prav ta pravo zvezdno nebo, vsaj na prvi pogled ne. In mi je uspelo ... Kako?


Najprej sem na modro osnovo za voščilnico, ki ima lep perlast lesk nastavila šablono za krog. V ta krog sem naključno začela delati pikice z barvo za steklo, ki se sveti v temi. Ja, zato pa sem čakala na noč, da sem voščilnico fotografirala. Ko se je barva posušila, sem dodala še voščilo z reliefnim prahom in balonček, ki sem ga najprej brebarvala z Wink of Stella, nato sem ga še z belo barvo senčila po robovih. Direktno na voščilnico sem prilepila balonček iz pergamentnega papirja, čezenj - z rahlim zamikom pa sem s 3D blazinicami prilepila moder bleščeč balonček, ki v resnici deluje kot nekakšna senca. Nazadnje sem še privezala nitko ...


Nočna fotografija ni tako kvalitetna, se pa lepo vidi fluorescentna barva, ki oddaja shranjeno svetlobo.



Se je pa čisto na koncu izdelave zgodil incident. Morala sem samo pripraviti vrvico. Uporabila sem navaden sukanec, na katerega sem naredila 3 zanke s kvačko. Ko pa sem vse skupaj hotela utrditi z Multi Medium Matte ... včeraj očitno nisem takoj dala pokrovčka na mesto in se je lepilo na koncu očitno malo zasušilo ... ko sem malo bolj pritisnila - pok in velika klobasa iz skoraj polovice embalaže je končala na zgornji strani voščilnice. Takoj sem odstranila lepilo in voščilnico pošpricala z vodo ter jo večkrat obrisala s krpico. Očitno mi je uspelo odstraniti vse lepilo, saj razen tega, da je bil papir malo zvit zaradi vode, ni drugih posledic. Po fotografiranju sem voščilnico vrnila pod utež, kjer bo tudi prespala.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

  • The Paper Players (3): Sketch
  • Less is More (5): Something that pops or bangs (the balloon  will pop somewhere in the sky with the stars that were born after the Big Bang): but the real pop or better big bang I had with the glue ... It was a bit dry and when I squeezed it more ... it popped on the upper side of the card. Almost half of bottle. Fortunately it's a good quality of card stock, so I was able to clean it with some water.
  • Addicted to Stamps: Midnight
  • Simon Says Stamp - Monday: Make a wish
  • My Sheri Crafts: Accessorize (I added some bling with fluorescent colour and Wink of Stella)
  • Incy Wincy: Touch Feely
  • The Crazy: Favourite colour > for me blue (WINNER)

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu (Čudeži)
PAPIR
domača zaloga papirja; pergamentni papir
BARVE
VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Rayher (Nachteleuchtfarbe)
DODATKI
vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cottage Cutz (Balloon)
PRIPOMOČKI
Big Shot

18 komentarjev:

Sazzle Dazzle pravi ...

WOW! Fantastic takes on our challenge here. Ooozing that midnight atmosphere and love the balloons against the night sky. Superb BG and technique. Thanks for playing along at Less is More and ATCAS this week. Sarah

Valentyna Komisarenko pravi ...

Absolutely stunning idea for our code word! Love the starry sky, clever. Thank you for playing along with ATCAS!

Linda Callahan pravi ...

Beautiful designs! Le the starry sky! So glad you joined us at FMS!

LeAnne pravi ...

This is so cool, what a wonderful effect you created with the stars! Thank you for playing with the Paper Players this week!

Susan pravi ...

Very pretty card. Thanks for sharing at Less is More!

laurie pravi ...

Wow..awesome cards! What a great idea. Thanks for playing along with the sketch challenge at The paper Players!

Vladuška pravi ...

To ja ideja in full odbro izpade ponoči. Super.

Lindsey pravi ...

So effective against the dark backgrounds. Lovely cards x

*Urška* pravi ...

Zelo,zelo domiselno in moram priznati,da mi je zelooo všeč.

Helena pravi ...

Videla sem že bleščeče, tresoče ... voščilnice. Svetleče pa še ne :)
Krasno in zelo všečno.

Ksenija @Sweet Kobylkin pravi ...

Wonderful fluorescent card! Thank you so much for sharing your card with us at Addicted to CAS - Sweet Kobylkin

Esther pravi ...

This is absolutely brilliant! I love the idea of the Big Bang, and using glow in the dark stars was a stroke of genius! Fab LIM entry!

Cvetoči travnik pravi ...

To pa je nekaj posebnega, zanimivega, lepo bleščeče:) Odlično si naredila nočno nebo in "katastrofa" se k sreči ne pozna. Lep pozdrav, Andreja

Tina Z. pravi ...

res, prav posebno in odlična ideja, sploh tole z big bangom.

Catherine pravi ...

This is such a cool card!! Love the glow in the dark effect...so fun! Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge. Cathie

Anne pravi ...

What super, dramatic cards, really stylish makes!
Thank you for joining us
Anne
"Less is More"

Chrissie pravi ...

What fabulous cards... beautifully clean and simple and I love the limited colour palette you used!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Sandy Palmer pravi ...

Wow, love how it glows in the dark! It is way to cool! What a clever idea! thanks for joining in at My Sheri Crafts! :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022