petek, 24. junij 2016

Za učiteljico - 3. del

Iz razreda smo prešli v podaljšano bivanje ... učiteljica poučuje tudi geografijo in vodi astronomski krožek, ki ga je moj sin z veseljem obiskoval vse leto, čeprav je to pomenilo zgodnejše vstajanje in vožnjo na matično šolo.


Za ozadje sem odtisnila dve različni štampijki (iz istega seta) v dveh različnih barvah. Najprej sem odtisnila štampilke z barvami, ki niso topne v vodi, nato sem uporabila oranžen, rjav in siv Distress Ink, da sem pobarvala ozadje. Povezovalni element vseh zahval je simpatičen očalar, ki sem ga pobarvala s Copic Markerji. Prazni kot sem tokrat "napolnila" s pentljo in gumbkom.



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



6 komentarjev:

  1. This is simply adorable. Thanks so much for playing along at ColourQ this week.

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a cute card. Thanks for joining us at colourQ!

    OdgovoriIzbriši
  3. adorable.. Thanks for vrooming with us at the Sisterhood.

    OdgovoriIzbriši
  4. adorable card, beautiful image and patterned papers! Thanks for joining us this week on Simon SAys Monday Challenge Blog! Barbara

    OdgovoriIzbriši
  5. This is lovely thank you for sharing with us at Crafty Catz. And good luck, hope to see you again soon.
    Caz CC DT.
    My Blog
    Crafty Catz

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a cute card. So glad you joined in on the patterned paper challenge at Morgan's Artworld.

    OdgovoriIzbriši