ponedeljek, 18. julij 2016

Moška voščilnica

Čeprav ima rožico s pentljo, bi voščilnico lahko podarila moškemu.


Najprej sem na podlago z olivno zeleno barvo odtisnila mrežo, nato sem podlago še poškropila z olivno zelenim Distress Inkom. Zatem sem se lotila rožice: izrezala sem jo ter pobarvala z olivno zelenim Distress Inkom. Odtisnila sem tudi voščilo direktno na podlago, vendar sem ga dala malo postrani, zato sem morala popravljati z zastavico. Rožico sem pritrdila samo z razcepkom, ki sem ga najprej malo uvila na sredini, da spominja na kapico vijaka (moška voščilnica, pač). Za rožico sem dala majhen kos moosgumija, da je rožica dvignjena nad podlago. Rožica se "drži" samo z razcepkom. Čisto na koncu sem s štanco obgrizla vogale in s tanjšim 3D trakom voščilnico pritrdila na podlago iz eko papirja. Aja, rožico sem še prebarvala z Wink of Stella, za malo leska.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Graph background); Mavelu (Čudovito praznovanje)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); risalni list
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Crushed Olive; Forrest Moss)
DODATKI
zlat razcepek
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Precious daisies)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper - Stub cut); 

7 komentarjev:

Darlene pravi ...

Such a pretty creation! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Simply Gingham’ challenge! We hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Vladuška pravi ...

Ta je res lahko za moškega ali žensko. Zelo simpatično.

Cindy pravi ...

pretty card. Thanks for sharing with us at Crafty Catz.

Andreja pravi ...

Zelo je lepa in všeč so mi barve :-)) Hvala, ker ustvarjaš tudi z nami pri *Male Room*!

Marianne's Craftroom pravi ...

Great card thanks for playing at agoac

Arlene pravi ...

What a creative card. So glad you joined us at Die Cut Divas.

Cathie Borowski pravi ...

I love how all the elements come together on your card. Thank you for joining the Diecut Divas Make it Glitter Challenge. Cathie DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022