torek, 9. avgust 2016

Dnevnik: Angel

Stran je še v nastajanju ... tik pred zdajci sem se odločila, da prebarvam podlago in zdaj čakam, da se posuši. Kasneje bo sledilo fotografiranje ...

Na koncu sem morala obe strani iztrgati iz dnevnika, saj sem naložila preveč barve in sta začeli razpadati. Ker nočem uničiti svojega belega Sharpie markerja, bom besedilo lastnoročno napisala jutri ... danes vam ga podajam le digitalno.

Prijatelji so angeli, ki te dvignejo, ko tvoja krila pozabijo leteti.
Podlago sem prebarvala s kombinacijo bele, modre in črne akrilne barve. Spodaj levo sem uporabila največ bele, zgoraj desno pa največ črne. Angela sem natisnila na 100-gramski papir in ga pobarvala s Copic markerji. Obrezala sem ga tako, da sem pustila 2-milimetrski rob, ki sem ga pozneje pobarvala s tankim čopičem, da se ujema s podlago. Preden sem angela zalepila z lepilom v spreju, sem s teksturnimi šablonami dodala metulje in luno. Nekaj zvezdic sem ustvarila tako, da sem poškropila belo akrilno barvo, nekaj sem jih naredila z barvo, ki se sveti v temi. Z isto barvo sem prebarvala tudi luno (osnova je bela akrilna barva).

Manjka le še napis. Ker se trudim, da napise pišem lastnoročno, sem se odločila, da počakam do jutri, da se podlaga dobro posuši, saj ne bi rada uničila svojega belega Sharpie markerja. Zaradi neučakanosti sem uničila še preveč pisal. Lastnoročno besedilo bom malo bolj na široko razporedila po papirju. Dodala bom le še nekaj zvezdic. Aja, čisto na koncu sem metulje pobarvala z rožnatim Izink tušem z metalnim leskom. Nekaj bleščic Wink of Stella sem dodala tudi cvetnim listom, ki letijo po zraku. Predvsem manjšim.

In to je dokončna verzija ...


Medtem sem naredila še nekaj popravkov na podlagi: beli metulji ob robu so bili moteči, ko sem s svinčnikom napisala besedilo, zato sem jih prebarvala. Besedilo sem pisala z belim Sakura gel pisalom in belim Sharpie markerjem. Nazadnje sem dodala še nekaj dodatnih "zvezdic" z belim Sharpie pisalom in z barvo, ki se sveti v temi. Zdaj so zvezdice na strani v treh tehnikah: najprej sem jih poškropila z gosto belo barvo, nato sem jih nekaj dodala z belim Sharpie pisalom in nazadnje sem večino zvezdic prekrila z barvo, ki se sveti v temi (ko se posuši, je skoraj prosojna).


Ostale strani dnevnika, vse v mešani tehniki, najdete TUKAJ.

Stran prijavljam na naslednje izzive:
UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Aurora Wings (Leanne's Angel)
PAPIR/PAPER
stara knjiga
BARVE/IN KS
akrilne barve (modra bela); Izink (Orchid, Jasmine); Wink of Stella (Clear); Rayher (Nachtleuchtfarbe); Copic markerji
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
/

13 komentarjev:

Mrs A. pravi ...

Very pretty shades of pink on the image which I love the look of. Thank you for fluttering by my challenge. Hugs Mrs A.

Alice (scrAPpamondo) pravi ...

Fab AJ page!! Love the image and the colours!
Thanks for playing in the Butterfly Challenge #59 with your lovely work!

Tamie pravi ...

Phenomenal creation. I love the colors you used and the angel is simply gorgeous! Thank you so much for sharing your amazing inspiration with us at 4 Crafty Chicks Angel Challenge this week.

Tamie DT

Jules pravi ...

Great effects which you have created and lovely image you have coloured
Thank you for sharing with Fussy and Fancy
Best wishes
Jules xx

Lori Turner pravi ...

Gorgeous image you have colored...thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week xoxoxo

Leanne pravi ...

Very pretty, great color, and thanks for sharing with us at 4 Crafty Chicks.

Leanne DT/4CC

Nathalie pravi ...

So cute. Thank for playing with us at Fussy & Fancy challenge.
Nathalie DT

Deb pravi ...

wow, that is amazing, so artistic!
Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week! Debxx

AndrejaM pravi ...

Čudovito misel si zelo zelo lepo napisala v krasno stran dnevnika. Zanimivo je brati ves opis nastajanja, popravljanja in spreminjanja do dokončne verzije. zelo lepo!

Andreja pravi ...

Zelo lepo ti je uspela mix tehnika in prav lahko bi se je lotila večkrat :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Tanja E. pravi ...

Čudovito in sporočilno ustvarjaš tej tehniki, LP:)

Goga pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala v mixmedia tehniki, tvoj angel je res čudovito narejen.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Trenutki kreativnosti pravi ...

Zelo lep dnevnik si ustvarila v MM tehniki.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022