sobota, 13. avgust 2016

Dnevnik: Bela lilija

Nadaljujem z dnevnikom ... tokrat sem sama narisala rože, liije, nameravala sem jih tudi pobarvati, pa sem se odločila, da pustim stran črno-belo ... malo tudi zato, ker sem se bala, da bom rože z barvanjem spackala.


Najprej sem narisala rože s tankimi markerji, nato sem nekatere liste pobarvala s črnim Izink tušem, nato sem napisala besedilo in poštempljala ozadje. Ker je iz ozadja preveč izstopala, sem celotno štempljanje prekrila s plastjo Gessa. Tako se oko ustavi na osrednjih motivoh: na rožah in besedilu.


Nazadnje sem dodala še nekaj detajlov: tri metuljčke iz pergamentnega papirja in pentljo iz črne valovite lepenke (embalaža čokolatinov).


Ostale strani iz dnevnika se nahajajo TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Life of the party dots background)
PAPIR
reciklirana knjiga; pergamentni papir
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Izink (Jasmine; Caviar); IDenti Pen (Black); Sakura Micron (0,1 - 0,8 mm)Copic markerji (100)
DODATKI
trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Isabella butterfly); Rayher (Dve mašnici)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

14 komentarjev:

Damjana pravi ...

ČUdovite rožice in napis, ki ti da misliti. Zelo lepo.

Wynn pravi ...

Wow! Super flowers and the butterflies are so delicate. Thank you for sharing it with us at OLL challenges. Wynn DT

Alli Devine pravi ...

Lovely card thanks for sharing with us at Ooh La La creations
Alli xx

AndrejaM pravi ...

Zelo so mi všeč barve in rože ter čudovita misel res pritegnejo pogled, nežni metuljčki pa so pika na I. Zelo lepo!

Linby pravi ...

Beautiful work, thanks so much for sharing with us at OLL.
Lynn x
DT

Nannieflash pravi ...

Gorgeous card love your image and your card design. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

Cazro pravi ...

A stunning elegant card. Thanks for joining in the fun at Cardz 4 Galz. Hope to see you again. Caz DT.

Kathleen pravi ...

Really lovely black and white card, love your roses.
Thank you for joining our Butterfly challenge this week at Allsorts.

Kath

Brenda pravi ...

Amazing work! Thanks for joining us at CRAFT Challenge this week!

Andreja pravi ...

Tudi ta stran je zelo lepa :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Mervi pravi ...

Thank you so much for entering our Butterfly challenge over at Allsorts Challenge;-))m

Goga pravi ...

Tvoj dnevnik je pa res nekaj posebnega, res je raznolik in tudi tale črno bela stran je čudovita.
Hvala še enkrat in srečno pri izzivu Craft-alnice. Lp Lili

Brenda pravi ...

Back again for As You Like It Challenge! Still love your beautifully drawn image. Thanks so much for sharing with us at AYLI!

Mojca pravi ...

Oooo tole zgleda čudovito! Hvala, ker sodeluješ na izzivu As You Like It! LP

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022