četrtek, 11. avgust 2016

Učenje je luč

Za tokratno voščilnico sem izbrala japonski pregovor ... v katerem je tudi malo Cankarja ... saj se še spomnite zaključka romana Na klancu: 

"Tam doli se je zasvetilo, majhna, rdeča luč je trepetala, rasla je in plapolajoča rdeča iskra se je izpremenila v mirno, jasno belo svetlobo. To je bilo učiteljevo okno. Lojze je strepetal in gledal je nepremično v mirno belo svetlobo, ki je sijala iz noči ..."


Podlaga je enoplastna. Zgornjo tretjino papirja sem prebarvala s črnim Izink tušem ter nato čez črno podlago uporabila štampiljko Hero Arts s pikami ter jo posula z belim reliefnim prahom. Na spodnjem delu sem nameravala narediti obratno, vendar se mi je zdelo, da bi bilo vse skupaj preveč načičkano, zato sem se ustavila. Preden sem nalepila krogec z žarnico, sem med beli in črni del papirja nalepila tanek satenast trak, da sem pridobila še malo črne površine (želela sem, da je žarnica čim bolj na črnem).
Na kos risalnega lista sem z rumenim Izink tušem narisala nekakšne žarke, ki sem jih izrezala z valovito okroglo šablono; z okroglo šablono Najlepši par sem izrezala kos pergamentnega papirja, na risalni list sem izrezala žarnico, ki sem jo pobarvala z Izink tušem in Copic markerji. Nazadnje sem napisala še misel, japonski pregovor.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Life of the party dots background)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; pergamentni papir
BARVE
Copic markerji; VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Tumbled Glass); Izink (Caviar); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Šivani krogi); Taylored Expressions (Bulb)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800; pisava KG All Things New

6 komentarjev:

Linda Callahan pravi ...

Love the pop of the yellow light against that fabulous background! So glad you joined us at the Paper Players!

LeAnne pravi ...

This is so creative! I love your lightbulb, but the black and white background really captured my eye! Thanks for sharing this at the Paper Players this week!

Thordis pravi ...

So amazing! Love your card layout. And you can never go wrong with white, black and yellow. Thanks for joining us at Sweet Stampin this week :)

Sammy pravi ...

Oh I love this! Such a fab design. Thank you for playing along at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

CA Scrapper pravi ...

Your card is really cute. I love the black with the yellow. Thanks for joining us at Die Cuttin' Divas this week.

Leslie

Unknown pravi ...

What a beautiful card!! Love the pop of yellow on the black and white background!! Thanks for joining us at Die Cuttin' Divas!!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022