sreda, 9. november 2016

Moška voščilnica

Tokrat sem se malo poigrala z rezalnimi šablonami, reliefnim prahom in štampiljkami, da sem ustvarila moško voščilnico.



Najprej sem na podlago natisnila odtise pletiva, ki ustvarjajo cik-cak vzorec, nato sem izrezala kroge, uporabila sem približno polovico šablone. Izrez s krogi sem posula s črnim bleščečim reliefnim prahom, prav tako tudi ostale elemente v črni barvi.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
My Favorite Knits (Nordic knits) 
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Majestic Blue); VersaColor (Orange; Canary); VersaMark; Ranger embossing powder (Black Sparkle)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Big bubble background); Najlepši par (Rojstni dan; Vse najboljše velika šablona)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

6 komentarjev:

Kajcyika pravi ...

oo kako je dobra. Všeč so mi močne barve :)

Sue VanDeVusse pravi ...

Awesome! I really like those knit patterned stripes paired with the black circles. Beautiful design! Thanks for playing with us at JUGS!

Manuela pravi ...

Great card! I like the style of your project! Thanks for playing with us at Challenge up your life!

Natalie pravi ...

beautiful card! Thanks for playing along in the Morgan's Artworld Challenge.
Hugs,
Natalie
INKognito

Emma Williams pravi ...

A really pretty card and I love the abstract style of the background! Thank you so much for sharing and playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... :)

Creative world pravi ...

Love your combination of striking colors with the black die cuts,awesome idea and design...thank you for joining us at CRAFT YOUR PASSION CHALLENGE
Željka DT xo

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022