ponedeljek, 14. november 2016

Novoletna prosojnost 3

Očitno sem se odločila za slog letošnjih novoletnih voščilnic. No, nekaj bo tudi jelenčkov, ki jih bo pobarval moj sin.

Zadnje čase odhajam v službo pred sončnim vzhodom in se vračam domov, ko je sonce že zašlo, zato fotografiram pri umetni svetlobi in z rezultati sploh nisem zadovoljna ... takoj ko bo mogoče, bom vse neoddane izdelke fotografirala še enkrat. Pri dnevni svetlobi.


Najprej sem notranjo polovico voščilnice senčila z Distress Inki, nato sem nepobarvano polovico voščilnice izrezala, da sem dobila zgornji in spodnji rob. Uporabila sem šablono Najlepši par.
Medtem ko se je barva ozadja sušila, sem se lotila koščka prozorne folije. Na navaden papir v velikosti voščilnice sem odtisnila voščilo, nato sem s svinčnikom označila, do kod bodo segali robovi in sem se lotila štempljanja. Isto štampiljko sem obračala naokrog, da sem dobila vzorec. Vzorec sem posula z belim reliefnim prahom in z grelno pištolo prah pritrdila na folijo.
Sledilo je štempljanje voščila na ozadje, ki sem ga prav tako posula z belim reliefnim prahom, sledilo je le še lepljenje. In voščilnica je končana.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Inkadinkado (Snowflakes); Najlepši par (Praznično veselje)
PAPIR
domača zaloga papirja; prozorna folija
BARVE
StazOn (Opaque white); Distress Ink (Peacock Feathers; Tumbled Glass; Aged Mahagony; Fired Brick; Barn Door; Spiced Marmelade); VersaMark; Ranger embossing powder (Super fine white)
DODATKI
trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Dekorativni robovi)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

11 komentarjev:

Vickie Z pravi ...

Love the watercolored background.....sentiment... And those sweet snowflakes! So glad you joined us at CTD!

Danica pravi ...

No, te oblike se tudi lotevam že kar nekaj časa pa je še nisem naredila. Ti si jo super izvedla.

Helena pravi ...

Všeč mi je, ker si odkrila svoj stil prazničnih voščilnic za letošnjo sezono. Ozadje se čudovito preliva in je krasna podloga za voščilo.

Vladuška pravi ...

Zelo mi je všeč to ozadje in lepo si izdelala.

Natasa pravi ...

Krasna je, super ozadje si naredila!

Andreja pravi ...

Zelo lepa voščilnica je nastala in všeč mi je kako si dodala prosojni vrhnji del. Ozadje pa je fantastično, saj si uporabila čudovite barve.
Hvala, ker se igraš z nami pri Feeling Sketchy.

Leigh Penner pravi ...

Beautiful take on the sketch!

Scrappin Sue pravi ...

Awesome
Thanks for sharing at Brown Sugar Challenges x

Cazro pravi ...

I love to see acetate used, a wonderful card. Thanks for joining us at Cardz 4 Galz. Caz DT.

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Galz, good luck!!! Amy DT

Melissa L. pravi ...

Great take on Kylie's card, Ma-Mi. Beautiful vibrant panel! Thanks for playing along at HLS CASE.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022