torek, 1. november 2016

Šopek cvetja

Med počitnicami pospravljam - po hiši in po računalniku - in tako sem se dokopala do "šopka" digitalnih akvarelnih rožic, ki sem jih skombinirala v simpatično voščilnico.


Najprej sem na A5 kos risalnega lista natisnila rože. Po pravici povedano, če bi dodala še voščilo, ne bi potrebovala ničesar drugega. Vendar ... ker sem sleparila pri rožah, sem se morala malo potruditi z drugimi stvarmi. Tako sem na trak iz pergamentnega papirja natisnila štampiljko s čipko in voščilo Najlepši par. Za oboje sem uporabila reliefni prah. Še preden sem prilepila ta trak na svoje mesto, sem širši trak z bleščicami zožala, preostanek pa sem uporabila za puščice v zgornjem desnem kotu.

Osnovo za voščilnico sem senčila z rožnatim Distress Inkom, saj je bila podlaga malo malo višja od risalnega lista in je nisem hotela krajšati. Risalni list sem še malo zožala, da sem dobila na dveh koncih rožnat rob. Risalni list sem na osnovo prilepila s tanšimi 3D blazinicami. Ko je bilo vse na mestu, sem dodala še črne polperle (navadne sem pobarvala s črnim Copic markerjem). Narisala sem še nekaj pikic s tankim črnim flomastrom in drobne rožice pobarvala z Wink of Stella, da se malo bleščijo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Tvoj dan); Fancy Pants Designs (From the garden); Rene Blooms (Watercolor flowers)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); risalni list, domača zaloga papirja; 
BARVE
Distress Ink (Worn Lipstick); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); črn Copic marker
DODATKI
polperle, samolepilni trak z bleščicami
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Avery Elle (Chevron bits)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; tiskalnik Epson L800

11 komentarjev:

Jeanne J. pravi ...

wow is this beautiful! I love the floral stamping and the vellum looks like lace!

Linda Callahan pravi ...

I love your flowers! Such a pretty card! Glad you shared it at Fusion!

Channin Pelletier pravi ...

So beautiful!! I love the florals! Thanks so much for joining us at CAS-ual Fridays!

Sheryl pravi ...

This is lovely, beautifully coloured and the vellum is the perfect finishing touch.
Glad you joined us at CRAFT this week.
Hugs Sheryl DT member xx

cotnob pravi ...

This is a beautiful card, so pretty.
Thank you for joining us at The Paper Shelter.
Pauline
x

Scrappin Sue pravi ...

Very pretty
Thanks for sharing at Brown Sugar Challenges x

Tina pravi ...

Maja, tvoja voščilnica je krasna!

Renata pravi ...

Zelo lepa, paus ji da piko i.

Lin pravi ...

So elegant. Just beautiful.

Thanks for sharing in our 'One for the Girls' challenge

Lin
Dream Valley

Doreen pravi ...

This is gorgeous,thanks for sharing with us at Dream Valley.xxx

Dee's Craft Room pravi ...

Very pretty card and I just love the lace affect on the vellum. Thank you for playing along with the Crafty Boots 'Pink‘ Challenge.

Dionne

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022