sreda, 9. november 2016

Zahvalni kartonček

Vedno smo lahko komu hvaležni ... vendar tokratni kartonček še nima lastnika, nastal je bolj zato, ker sem želela preizkusiti zadnjo pridobitev v moji zbirki šablon, šablono za kartonček Najlepši par. Lepa je ...

Če sem nekomu hvaležna, mu podarim kakšno malenkost: čokolado, kavo ali kaj drugega, kar vem, da je po okusu tistega, ki mi je naredil uslugo, zato so bolj kot zahvalne voščilnice primerni kartončki, ki jih ponavadi kar zalepim, včasih tudi privežem ali obesim na darilce. Tokratni zahvalni kartonček je v jesenskih barvah.


Najprej sem se poslužila Big Shota in sem izrezala kartonček, venček in napis "hvala" (lahko bi še pikice, a sem se zanje odločila kasneje).
Kartonček sem senčila z belo odsluženo blazinico, ki jo imam prav v ta namen. Medtem ko sem kartonček izrezala iz črnega papirja, sem ostale elemente izrezala kar iz belega ter jih pobarvala z Distress Inki ter nekaterimi drugimi barvami, da sem dobila želeni odtenek.
Pred fotografiranjem sem kartonček poškropila z belo Izink barvo ter Perfect Pearls sprejem in dodala vrvico, ki sem jo namazala z lepilom Multi Medium Mate ter ovila okrog odsluženega pisala, da sem dobila lepe kodre.


Kartonček prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
kartonček iz črnega papirja
BARVE/IN KS
VersaFine (Onyx Black); VersaMark; Distress Ink (Peeled Paint; Spiced Marmalade); Izink (Jasmine); Perfect Pearls
DODATKI/ACCESSORIES
vrvica
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Memory Box (Breezy Wreath); Najlepši par (Tag z okraski; Hvala za vse; Darilo krogci)

15 komentarjev:

Debbie pravi ...

What a beautiful tag ... love that wreath! Thank you so much for sharing your work with us at Paper Sweeties in November!

Vladuška pravi ...

Zelo lep tag je.

Hali pravi ...

Krasen je!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Tale tvoj kartonček mi je pa izredno lep!

karalschuknecht pravi ...

I love how you used the splatter & spray for the background on this beautiful tag. Thanks for joining us this week at QKR Stampede. Karal DT

NanaConnie pravi ...

It's delightful to see you playing along in our Splatters and Sprays challenge at QKR Stampede this week. Come play again soon.
NanaConnie DT

María Pilar pravi ...

Beautiful tag
Thanks for joining us at Use Your Stuff Challenge
Maria Pilar DT

Shirley-Anne pravi ...

Totally awesome tag .Red and green on black really pops . Thanks for sharing with us here on Open-Minded Crafting Fun challenge

missgailly pravi ...

Gorgeous tag! Thanks for playing along with us at Use Your Stuff - Gail

Janis Lewis pravi ...

Beautiful. Thanks for joining us at Use Your Stuff.

CA Scrapper pravi ...

That's a beautiful tag! Thanks for joining us at Die Cuttin' Divas this week.

Leslie

Unknown pravi ...

Ooooh I adore your tag! Great Fall colors and that wreath is so beautiful! Thanks so much for playing along with us at The Mod Squad Challenge Donna, Challenge Host.

Georgiana pravi ...

Very pretty! Thank you for joining our “Fall Harvest” Challenge this week at Die Cuttin’ Divas.

Stay Creative,
Georgiana
• Carson's Creations •
Die Cuttin’ Diva DT

Alison pravi ...

I love the colours on your gorgeous tag - thank you for joining us at Fab'n Funky.
Alison x

Laura pravi ...

So beautiful. Thank you so much for participating in the Memory Box November challenge!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022