petek, 18. november 2016

Želim ti vse dobro ...

Tokratno voščilnico sem izdelala misleč na dva izziva: knjige pri Less is More in pa hitro okrevaj pri Craft-alnici. Tako je nastala enoplastna voščilnica deklice, ki bere in ima zalepljeno koleno. Kaj je boljšega od knjige, da človek pozabi na bolečino?


Uporabila sem digitalno štampiljko (v bistvu je to pobarvanka) ameriške ilustratorke Elizabeth O. Dulemba. Njen pogost motiv je branje knjig.
Motiv sem prebarvala v rjavo barvo, saj je črna delovala preveč grobo in kontrastno, nato sem rjave tone pobarvala s Copic markerji, za belo pa sem uporabila pisalo v gelu in predvsem pa bel Izink Tuš. Ker sem sliko natisnila z inkjet tiskalnikom, sem morala paziti, da sem se z zelo tankim čopičem ustavila pred črto, ki jo je izrisal tiskalnik, sicer bi dobila zmazek.
Ko mi je barvanje uspelo, sem odtisnila še voščilo Najlepši par, mislim, da je primeren tudi za nekoga, ki okreva po bolezni in ne samo za nekoga, ki praznuje rojstni dan.
Čisto na koncu sem še srce na obleki pobarvala z rdečimi bleščicami.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Dulemba (Tom boy reader); Najlepši par (Tvoj dan)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
Copic markerji; Izink (Jasmine); VersaMark; Whispers embossing powder (White)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; Najlepši par (Kvadrati s šivi);  tiskalnik Epson L800; Fuse; Bind it-all; 

18 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Ja pa iiii, kako lepa voščilnica..., prav vse mi je všeč na njej, izbran motiv in to kako beli poudarki z rdečim srčkom lepo pridejo do izraza. Hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

Esther pravi ...

Absolutely lovely card! It really does look layered up - you've got a very convincing effect there. The image is fab, and I agree with you completely that there is nothing better than a book to take one's mind of things :) The soft brown and white colours work very well for this card and I love the finished result. Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

Sharon Traynor Designs pravi ...

Your image has a wonderfully calm look to it and the subdued colour palette is perfect for it. it must be a trick of the eye because it does look like there is an additional piece of paper added to the one layer (one layer = one piece of card folded in half with the image directly stamped on it). I must try to see if I can create that same effect because it is fab. Thanks for joining us at Less is More xx

Natasa pravi ...

Wow, noro lepa je! Všeč mi je prav vse- motiv, barve, njena preprostost, kako si jo lepo uspela pobarvati. Čudovita!!

helena pravi ...

Oooooo, kako je ljubka. Bela barva ji tako zelo pristoji, ljubkost pa ji daje tudi rdeče srce. Hvala ker sodeluješ na izzivu v Craftalnici.

MA-MI pravi ...

It's simple. I did die embossing and I coloured the outer space with Copic marker W3. Hugs. Maja

Pat pravi ...

Lovely. Thanks for sharing with Make My Monday.

Joan pravi ...

Very nice card!! Thanks for joining us at Make My Monday.

Vladuška pravi ...

Zelo lep motiv in krasno izpade takole odtisnjen in pobarvan.

Janja pravi ...

Čudovita je. Lp

Goga pravi ...

Zelo lepa voščilnica, všeč mi je deklica odtisnjena na rjavo podlago, barvanje z belo jo resnično naredi še lepšo.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

mixamatoasties pravi ...

Fabulous card.

Thanks for sharing at FabNFunky.

Susan

Andreja pravi ...

Krasno voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je eko papir in bel odtis.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Aunty Sue pravi ...

Lovely card thanks for sharing at crafty catz and good luck

moi pravi ...

Čudovita je in čestitke za TOP.

Unknown pravi ...

Čudovita je!
To je eko karton ali je tudi osnova pobarvana? Videti je zelo lepe tople barve :)

MA-MI pravi ...

V bistvu je pobarvan eko karton. Obrobo sem pobarvala s Copic markerjem W3. Lp, Maja

Trenutki kreativnosti pravi ...

Zelo, zelo lepo. Krasna barvna kombinacija in simpatičen odtis.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022