sobota, 10. december 2016

Adventni koledar 2016: dan 11

Ta teden sem imela kar gnečo, zato med tednom ni bilo časa niti za objavljanje, kaj šele za ustvarjanje. Včeraj sem šla zgodaj spat, da sem lahko danes zgodaj začela ... najprej pospravljati, nato še ustvarjati.


Najprej sem na kartonček s svinčnikom začrtala krog, okoli katerega sem naštempljala vejice iglavca v treh velikostih. Nato sem ustvarila relief na polovici voščilnice, ki sem ga senčila z zlato barvo. Nazadnje sem še dodala polperle, narisala nekaj pikic na roke in dodala številke in trak.
Podobno sem izdelala tudi škatlico: najprej sem senčila ozadje, nato sem čez štempljala iste štampiljke kot za venček. Tukaj sem uporabila še tisto za tri pikice, na venčku sem jih delala prostoročno.


Vse objave na to temo najdete tukaj.

Kartonček in škatlico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Lawn Fawn (Deck the Halls)
PAPIR
domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Spanish Moss; Satin Red); VersaColor (Cocoa); Distress Ink (Peeled Paint); Izink (Gold)
DODATKI
trak; rdeče polperle
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Tag z dodatki); Nellie Snellen (Gift box jewelry); Rayher (Male številke)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; Sizzix embossing folder (Bow strings)

9 komentarjev:

Unknown pravi ...

Great tag! Love you take on the sketch! Thanks for joining us at Die Cuttin Divas this week!

Gerda pravi ...

What a gorgeous tag!! Thanks for joining us at DCD this week!
Gerda
http://cardscreations.blogspot.com

Bobby pravi ...

That is a beautiful multi-media tag. I love how you did the wreath and the little box to go along with it. Thanks for sharing this at Addicted to Stamps and More.

Jan pravi ...

Love this! Thanks so much for joining us at TTCRD xx Jan DT

Carol S. pravi ...

Great project and love the design. Thanks for joining us at Crafty Ribbons and hope you will come back again. Carol S. DT

cm pravi ...

Your tag and box ensemble are incredibly pretty! LOVE the colours! So thrilled you shared your creativity in the Addicted to Stamps and More gallery!
~carol

Hazel pravi ...

Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 307, Hazel, DT– you could also enter this into my CHNC challenge extra for December - I'd love to see it there too x

cheiro urgia pravi ...

Kako lep božični duet! Tak adventni koledar je pa res nekaj posebnega - že posamezni pari izgledajo prav elegantno, kaj šele, če si predstavljam vse na kupu. Všeč mi je tudi, da si vsakodnevno pesenečenje povezala s koristno nalogo, saj tako čas do božiča še hitreje mine :)

Ker želijo punce venček na voščilnici, sicer ne vem, če je tvoj prispevek OK za izziv CRAFT-alnice - naj o tem odloči višja instanca ;)

Lp,
Veronika

Andreja pravi ...

Čudovito škatlico in tagec si izdelala ter naredila lep venček :-))
Žal pa res želimo venček na voščilnici.
Vseeno hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022