ponedeljek, 5. december 2016

Adventni koledar 2016: dan 8

To je bil zadnji kartonček, ki sem ga končala malo pred polnočjo. Izbrala sem simpatičnega medveda, ki sem ga oblekla v majco iz tartana. Samo da je toplo! Papir za majco sem dobila na spletni strani C.R.A.F.T., kjer sodelujem na njihovem izzivu z barvami.


Čeprav ne zgleda, je voščilnica 4-plastna. Na en kartonček sem narisala ozadje: ledenik in košček ledenega morja, nato sem na to podlago zalepila izrezanega medveda, najprej sem mu prilepila obleko iz tartana ter čez obleko sem še prelepila skodelico in tace. Vse dele sem senčila z različnimi odtenki sivih Copic markerjev, da sem dobila globino.
Tudi papir za škatlico sem pobarvala sama: hotela sem ustvariti podobo ledu in moram priznati, da sem z rezultatom zadovoljna. Papir sem najprej poškropila z vodo z bleščicami, nato sem s srednje debelim čopičem v ravnih črtah nanašala tri odtenke Distress inkov: svetlo, srednje in temno modrega.


Vse objave na to temo najdete tukaj.

Kartonček s pripadajočo škatlico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
My Favorite Things (Cool day)
PAPIR
domača zaloga papirja; digitalni papir C.R.A.F.T.
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Tumbled Glass; Weathered Wood; Faded Jeans); Perfect Pearls v razpršilu z vodo; Copic markerji
DODATKI
samolepilni trak z bleščicami; moder trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Tag z dodatki);  Nellie Snellen (Gift box jewelry)
PRIPOMOČKI
Big Shot; tiskalnik Epson L800

10 komentarjev:

Jane pravi ...

Gorgeous tag and gift box set. Love the bear's tartan jumper! Thanks for playing at The Male Room.

cotnob pravi ...

A fabulous set, your bear looks really cosy in his tartan jumper.
Thank you for joining us at 4 Crafty Chicks.
Pauline
x

Lori Turner pravi ...

Awww...what a cute gift tag/box set! Love his plaid shirt!!! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week xoxoxo

Faith A at Daffodil Cards pravi ...

Soooooooo cute, love the gift box and the tag. Thank you for joining us at The Male Room challenge. Faith DT

Nance pravi ...

Oh such an adorable bear with his plaid sweater! So sweet! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks for our "bears" challenge!

Gale pravi ...

Fabulous Christmas tag. Love the adorable image and design. Thank you for sharing with us at The Crafty Addicts and we hope to see your work again soon. Gale DT

Jean pravi ...

Lovely box and gift tag, such a cute polar bear.
Thanks for joining us over at CRAFT. Hope to see you again.
Jean DT xx

sweet art designs pravi ...

Fabulous. Love the patterned paper shirt and the background. Thank you for sharing with us at the C.R.A.F.T. Challenge. - Myrna DT

Deborah Frings pravi ...

Cute little tag - lovely colouring. Thanks so much for playing along with our challenge at The Male Room this week! Deborah, DT.

MagsB pravi ...

So sweet! Thanks for joining in at CRAFT Challenge and I apologise for the lateness in commenting.

love Mags B DT x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022