nedelja, 18. december 2016

Adventni koledar 2016: dan 20

Danes sva s sinom razstavila vse dosedanje kartončke. Ocenil jih je po nalogah in po vizualni podobi. Najbolj všeč so mu pisani kartončki, zato je tudi ta tak ...


Za navdih sem vzela pesem "Jingle bells" oz. Cin, cin, cin, zvončki pojejo" in sem poiskala pobarvanko z lepim zvončkom (kar težka naloga, saj je bilo večina pobarvank na to temo zelo kičastih). Besedilo sem obdelala v Word Artu in ga natisnila na isto podlago kot zvonček. Sam zvonček sem pobarvala z Wink of Stella, da se le sveti. Ostale dele sem pobarvala s Copic markerji. Podlago in škatlico sem pobarvala z Distress Inki. Levi rob sem po vsej dolžini embosirala in dobljeni relief senčila z belo barvo. Ker nisem hotela, da zastavice prekrijejo večino mojega truda, sem se odločila za pergament. Ker sem nanesla malo lepila, sem za vsak slučaj zataknila še sponko. Nazadnje sem dodala trak in dve nalepki v obliki srčka.


Vse objave na to temo najdete tukaj.

Youtube ponuja kar nekaj lepih izvedb otroških pevskih zborov, ker so na posnetku otroci in ne samo njihov glas, sem se vseeno odločila za izvedbo Saše Lendero, čeprav so mi otroške ljubše.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
pobarvanka z motivom kraguljčka
PAPIR
domača zaloga papirja; pergament
BARVE
Distress Ink (Pickled Raspberry; Festive Berries; Crushed Olive); Izink (Jasmine); Copic markerji; Wink of Stella (Clear)
DODATKI
sponka; trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Tag z dodatki);  Rayher (Male številke); Mavelu (Banner)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800 (Word Art - pisava Amatic); Sizzix embossing folder (Bow Strings)

11 komentarjev:

Pamela pravi ...

Grazie per aver partecipato alla sfida di Scrap Dreams!

Gerda pravi ...

What a very pretty box and tag!! Thanks for joining us at DCD this week!
Gerda
http://cardscreations.blogspot.com

Vladuška pravi ...

Veselo in pisano in lepa naloga.

Broni pravi ...

Such a cute Christmas creation! Thanks so much for playing along in the Color Throwdown challenge with us this week! Merry Christmas!

Wanda Cullen pravi ...

Sweet tag and gift idea! Thanks for joining us at Color Throwdown!

Leigh Penner pravi ...

Very pretty take on the colour challenge!

Kate pravi ...

This is gorgeous - and the bell is so pretty too!

Thanks so much for playing along at Little Red Wagon this week!

Lori Turner pravi ...

Very pretty box/tag combination! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week xoxoxo

Gale pravi ...

Lovely Christmas tag. Love your take on the sketch. Thanks for sharing with us at Sketch Saturday and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

Stempelomi pravi ...

lovely! Thanks for joining us at creative friday!Hugs,Beate

Katie Ann Brooks pravi ...

Wonderful job with these colors! Thanks for joining at Sketch Saturday!

PS- should link up to The Heart Desires Challenge too! :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022