četrtek, 1. december 2016

Adventni koledar 2016: dan 3

Za tretji dan sem izbrala angele ... Uporabila sem simpatično pobarvanko s spleta, sem pa imela kar nekaj dela, da sem jih digitalno obrezala ter zložila enega ob drugega.


Z izdelavo kartončkov krepko zamujam, zato sem se odločila za serijo preprostejših izvedb: tiskanje na papir, rezanje s šablonami in dodajanje bleščic ter senčenje.


Vse objave na to temo najdete tukaj.

Kartonček prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Pobarvanka (Angel s trobento)
PAPIR
domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Faded Jeans; Chipped Saphire)
DODATKI
modre bleščice iz domače zaloge
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Tag z dodatki);  Rayher (Male številke)
PRIPOMOČKI
Big Shot;  tiskalnik Epson L800

11 komentarjev:

Brenda's Card Corner pravi ...

Gorgeous tag! Love how you stacked them on top of each other! Thanks for joining our "Angels" challenge this week at QKR Stampede!

Brenda DT

Sherri pravi ...

Beautiful tag! Gorgeous use of your stamp! Thanks for joining our QKR Stampede weekly challenge!

karalschuknecht pravi ...

Very pretty, thanks for joining us this week at QKR Stampede. Karal DT

*Urška* pravi ...

Zelo,zelo lepi tagi.

Leigh Penner pravi ...

I love how you made a tag with the sketch! Wonderful!

KarinsArtScrap pravi ...

beautiful tag Ma-Mi

Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Good Luck and hope to see you again

Greetings Karin DT Coördinator


Anna pravi ...

Beautiful tag... I love it!
Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week!
Anna

Unknown pravi ...

So pretty! Thanks for joining us at Die Cuttin Divas this week!

Lisa pravi ...

Love the blue and white.Such pretty angels and tag.Thanks for joining us at Crafty Sentiments.Hope to see you again next week.
Lisa x

Hazel pravi ...

Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 306 – hope to see you again soon – Hazel DT x

Tina pravi ...

Maja, krasno si tole obdella in naredila tako ljubek tag...pa to kar vidim zadaj, mi je nadvse všeč ;-). Vse pohvale!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022