ponedeljek, 27. februar 2017

V balonu polnem cvetja

Imam tudi nekaj nedokončanih projektov ... oz. sem jih končala danes. Tako tudi ta voščilnica je čakala - predvsem na barvanje ...


Na akvarelni papir sem odtisnila štampiljko z rožami, nato sem odtis posula z belim reliefnim prahom ter pobarvala z Distress Inki. Najprej sem barvala z debelejšim čopičem bolj razredčene barve, nato sem pobarvala še detajle z zelo tankim čopičem. Nato sem že odtisnjeni štampiljki miške odrezala balonček ... zdaj jo v zraku drži zelo velik balon iz cvetja, nekaj tega pa miška meče v zrak. Nazadnje sem odtisnila še voščilo, ki pa se mi ni odtisnilo v celoti, zato sem si spet pomagala s ultra tankim čopičem, da sem manjkajoče kar dorisala.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
My Favorite Things (Blossoms background); Najlepši par (Ob rojstnem dnevu); Penny Black (Shower of flowers)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); akvarelni papir; domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Dusty Concord; Wild Honey; Mustard Seeds; Peeled Paint); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Šivani krogi)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800

10 komentarjev:

Kajcyika pravi ...

Zelo zelo zelo je lepa! :)

Deanne Saunders pravi ...

Oh this is gorgeous!!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

paperkicks pravi ...

What a cute and whimsical card! Love the mouse and your coloring is impeccable!

Broni pravi ...

This is so sweet and your flowers are so pretty! Thanks for joining in at the Color Throwdown this week!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Ooo, kaksne lepe barve in tale simpaticna miska, ki visi z velikega balona in trosi cvetje, me je cisto ocarala.

Janette pravi ...

Beautiful card,thankyou so much for joining us at CraftyCatz this week..x

Brenda pravi ...

I love the watercolor over the embossing, so pretty and Springy. Thanks for joining us over at CRAFT challenge!

Valentina B pravi ...

Kakšna pozitivna voščilnica. Čudovita je!
Miška pa že trosi pomlad s svojega rožastega balona na naša tla.
Prav ljubka mala miš je. :)

Carla's Cards pravi ...

Oh so cute, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

Judy V pravi ...

Pretty card! Thanks for sharing with us at Glitter N Sparkle!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022