sobota, 22. april 2017

Srebrni križi

Izdelala sem vabila na obhajilo, vendar bi prav lahko isti motiv uporabila za velikonočne voščilnice.


Najprej sem oblikovala in natisnila besedilo v sivi barvi, nato sem podlago premazala z žajbljevo zeleno barvo - najprej v bolj intenzivni barvi, ki sem jo nazadnje še dodobra razredčila ter nadaljevala barvanje.


Večino barve sem nanesla s čopičem, saj sem morala paziti, da ne umažem že napisanega besedila, ki bi se grdo razmazalo, če bi prišlo v stik z vodo. Nazadnje sem vseeno vzela prozorno vrečko ter barvo razmazala še v smooshing tehniki.


Čisto na koncu sem zalepila še križe: na eno sem nalepila pozitiv, na drugo pa negativ izrezka. Dodala sem še nekaj luskic v ustrezni barvi ter pustila, da se posuši. 

Vabila se barvno ujemajo s pisanimi pirhi, ki sem jih podarila svoji sestri.


Voščilnice in pirhe prijavljam na naslednje izzive:
A Gem of a ChallengeRibbon/lace
Crafty Gals Corner: Embellish it
Creative Friday (5): Osterüberraschung
Glitter'N'Sparkle: Easter
Not Just Cards: Easter
Open-Minded - Monthly: Angels or Faith in April (DT FAVOURITE)
Penny's PaperAG 325
Scrapbook Stamp Society: AG + Easter
The Paper Shelter: Sentimental 
Tuesday Throwdown: Inspiration picture

10 komentarjev:

  1. I really like the colors you used....they match the inspiration picture very well! Thank you for sharing this at Tuesday Throwdown Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful!Thank you so much for joining us at the Scrapbook Stamp Society Challenge!Good luck and hope to see you again.
    Gr.Kaija Dt-member

    OdgovoriIzbriši
  3. What lovely colors and professional work on your card and eggs. Thank you for sharing your talent at Penny's Crafty Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  4. Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 325 – hope to see you again soon – Hazel DT x

    OdgovoriIzbriši
  5. This is so lovely and elegant. Thank you for sharing with us at Scrapbook Stamp Society. We would love to see you again!
    ~ Bonnie DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma-Mi it's lovely
    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Good Luck and hope to see you again

    Greetings Karin DT Coördinator

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja...kako čudovite so. Akvarelno ozadje je prekrasno...

    OdgovoriIzbriši
  8. so lovely! Thanks for joinig us at creative friday! hugs,Beate

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful cards, love the subtle colours – thanks for joining in the Glitter ‘N’ Sparkle - Easter Challenge. I am now following your lovely blog! – Sarah DT – If you would like to follow me too mine is: http://magentasnowflake.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  10. Really beautiful cards. I love the soft colours and the way you've used the peel off stickers in both cards. Thank you for joining Open-Minded Crafting Fun Challenges, good luck! Hope to see you soon again.

    Hanne, DT
    Handmade By Hanne

    OdgovoriIzbriši