nedelja, 30. april 2017

Voščilnica za darilni bon

S prijateljicami si že kar nekaj let podarjamo bone, le za okrogle številke kupimo darilo, ki je hkrati tudi spomin. Že nekaj časa sem iskala način, kako izdelati tako voščilnico. Hotela sem nekaj lepega, praktičnega in ne preveč zapletenega za izdelavo. Želeno sem našla tukaj. Še razlog več, da je bil nakup pripomočka za izdelovanje ovojnic dobra naložba.


Potem ko sem izdelala poskusni primerek iz odpadnega papirja, sem vzela zelen kartonček ter vanj zarezala ustrezno velikost papirja in ga prepognila na določenih mestih. S pripomočkom za ovojnice sem zarezala dva "zoba" na zgornji rob ter s tem dobila domiselno zapiralo.


Nato sem izdelala še kartonček za notranjost, v katerem se nahaja darilni bon. Žepek je lepo skrit na dnu voščilnice, ko pa voščilnico odpiramo, se ta žepek počasi dviguje iz večjega žepa ter tako razkriva napis ali voščilo. Poleg tega lahko na hrbtno stran napišemo voščilo - tudi zato mi je ta oblika všeč.


Sledilo je krašenje zunanjosti. Že zaradi potreb izdelave voščilnice sem na spodnji strani uporabila washi trak, da drži voščilnico skupaj. Nato sem na zgornje krilo voščilnice ustvarila relief z rezalno šablono, čez pa sem prelepila nekakšno okno s celo vrsto živali, ki radovedno kukajo v notranjost.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Najlepši par (Podarjeno z veseljem); From the Heart (Bunny Love; Bee Happy Birdbrain)
PAPIR/PAPER
zelen šeleshamer; pergament
BARVE/IN KS
Copic markerji
DODATKI/ACCESSORIES
washi; luskice (sequins)
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Avery Elle (Dotted borders); Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Nellie Snellen (Corners); We R Memory Keepers (Envelope Notcher); tiskalnik Epson L800

13 komentarjev:

Christine pravi ...

The chicks and bunnies are adorable, and I love the design of your card holder. So glad you joined the challenge at Four Crafty Chicks this week.
Christine
Guest DT
http://withaverygratefulheart.blogspot.com

Sarah pravi ...

Such cute bunnies and chicks!! Thank you for joining in at the cutie pie challenge. Sarah DT

Wanda Cullen pravi ...

What a fabulous gift card and so bright and cheerful! Thanks so much for joining us at Color Throwdown!

Billie A pravi ...

Awesome project and I love the way you can tuck in the top. Great look and awesome images. This is fun. I'd like to make this too. So glad you shared over at Aud Sentiments.

Billie A
Aud Sentiments
Creative with Stamps
Catch the bug
Inspiration Destination
Stampavie and More

Vickie Z pravi ...

Fun card- love those sweet critters! So happy you joined us at CTD!

Lori Turner pravi ...

Sweet gift card holder! I love the tuck-in top! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week xoxoxo

Carolynn Sander pravi ...

Okay this is stinking cute! It makes me want to receive a gift card just so that I can have the adorable package! Thanks for joining in the fun this week over at TGIF Challenges!💖

lbwright22-loopylou pravi ...

Love your use of the sketch. Your image is so fun and cute :-) Thanks for playing along this week with Sketch Saturday. Louise SS DT

Jo pravi ...

Love the layout!
Great use of sequins too
thanks for sharing at MTTC :)

Andreja pravi ...

Krasno voščilnico z žepkom si naredila :-))
Veliko nogic je in hvala, ker si se nam pridružila na izzivu pri The Male Room.

Helen pravi ...

This is so cute!
Thanks for playing at Pile It On!
Helen x

Deborah Frings pravi ...

Such a fun card, so cute. Sorry to be so late commenting! Thank you for playing along with our Many Legs challenge at The Male Room. Deborah, DT. x

Shawna pravi ...

So cute and so well done.. your coloring is downright professional. And yes there are many legs! Seriously a nice card. Thank you for joining us at The Male Room.
Cyber hugs
Shawna DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022