sreda, 19. april 2017

Z raketo po sanje

Ustvarila sem preprosto voščilnico z raketo.


Najprej sem skicirala plamene raketoplana, da sem lahko postavila rezalno šablono za raketo dovlj visoko. Raketo sem izrezala. Ostal mi je le obris, ki sem ga zapolnila s srebrno folijo ter dvema gumboma.

Na dizajnerski papir sem skicirala plamene s svinčnikom, nato sem črte odebelila s črnim flomastrom. Da bi dobila globino, sem papir senčila z rdečimi in sivimi Copic markerji v različnih odtenkih, nazadnje sem še dodala belo akrilno barvo, ki sem jo razmazala kar s prsti.


Zgoraj se lepo vidi, da je raketa iz srebrnega papirja. V bistvu sem na osnovo zalepila oval, na katerega sem pritrdila dva gumba, rdečega in modrega, v barvah dveh dizajnerskih papirjev. Nazadnje sem še dodala napis "SANJE", za katerega sem uporabila moder papir z zvezdicami, kar ponazarja nebo. Dodatno sem potemnila predel za napisom, sam napis pa sem po robovih namazala z belim Izink tušem ter ga s prsti malomarno razmazala.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil);
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; srebrna folija; 
BARVE
Copic markerji; akvarelna barva; Sakura Micron (0,8 mm)
DODATKI
gumbi
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Dovecraft (Rocket); Lawn Fawn (Cole's alpha)
PRIPOMOČKI
Big Shot;  We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4)

5 komentarjev:

LeAnne pravi ...

What a fun little card, I love your silver spaceship, especially with the buttons! So happy you played with my challenge this week!

Leigh Penner pravi ...

Oh, this is so fun! Great take on the sketch!

Michelle pravi ...

Cool! Thanks for joining us at CAS(E) This Sketch!

donna mikasa pravi ...

What a marvelous take on the sketch! I love the silver rocket and those fantastic flames!

Cara pravi ...

Love the flames. Thanks for joining us this week at Sweet Stampin'. Cara DT x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022