ponedeljek, 22. maj 2017

Mafin na kartončku

Danes sem tudi malo reciklirala. Med pospravljanjem sem naletela na cel kup škatel prilubljenih piškotov. Enega sem že porabila ... Mislim, da mi natur papirja za voščilnice sploh ne bo treba kupovati ... 

Najprej sem natisnila vintage podobo mafina, nato sem izrezala dva kartončka ter osnovo. Na enem kartončku je pristal mafin, na drugega pa sem s črtno štampiljko nanesla Distress ink, ki sem ga malo poškropila z vodo. Cupcake sem pobarvala s Copic markerji.


Podlago in kartončka sem povezala z bleščečim trakom, ki se pojavlja na obeh. Na podlago sem odtisnila voščilo ter vse skupaj zlepila. Še prej pa sem kartončka povezala z rožnatim rakom. Ker se mi je zgornji del zdel malo prazen, sem dodala drobne pikice, ki naj bi predstavljale pisane sladkorčke, ki padajo na mafin ... potem mi je bilo malo žal, da sem se lotila tiskanja pikic ... zdijo se mi odveč ... le mafin bi morala odtisniti za kakšen milimeter višje.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Delicious Doodles (Strawberry Cupcake); Najlepši par (Tvoj dan); Mavelu (Pike)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); reciklirana embalaža;  domača zaloga papirja
BARVE/INKS
VersaMark; Distress Ink (Worn Lipstick); Ranger embossing powder (Extra fine White); Copic markerji; Taylored Expressions (Strawberry Milkshake)
DODATKI/ACCESSORIES
bleščeč trak (srebrna); trak
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Tag z dodatki); tiskalnik Epson L800; X-Cut punch 

12 komentarjev:

Global Design Project Design Team pravi ...

Your project is delightful, Maja. Your colouring is beautiful and the neutrals, soft pinks and silver work very well together. Thankyou for joining in with this weeks GDP Theme Challenge.

Unknown pravi ...

Beautiful card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs Challenge.

Hugs,
Yanti

Esther pravi ...

Very pretty card!
Thanks for joining DCD's this week!

Ayaa pravi ...

Čudovita voščilnica. Všeč mi je kako si pobarvala kolač.

Susan Powell pravi ...

This is adorable!!!! Love everything about it. Thanks so much for joining us at The Card Concept.

Tracy Freeman pravi ...

Such an adorable card, who can resist cake !
Thank you for sharing with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge blog x

Leigh Penner pravi ...

Super sweet take on the inspiration photo!

brenda pravi ...

It's lovely to see you at Allsorts 8th Birthday celebrations, thank you so much for joining in with your lovely creation.

B x

Ellibelle pravi ...

Wonderful design with the layered tags. Many thanks for joining us in our birthday challenge at Allsorts!

EmmaT pravi ...

Delicious Design, gorgeous. Thank you for joining us at Make My Monday. Emma

meg pravi ...

looks good enough to eat, beautiful work thanks for joining in at Ooh-la-la

julie_woolston pravi ...

Gorgeous creation thank you for joining in our challenge at OLLCB.
Hugs Julie xxx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022