torek, 27. junij 2017

Drobna hiška za začetek skupnega življenja

Bivša sodelavka se poroči in hkrati se z bodočim možem preselita v nov dom. Tako je nastala ta poročna čestitka.


Najprej sem z belim reliefnim prahom embosirala ozadje, nato sem izrezala okvir ter ga prilepila na ozadje z belimi zvezdicami. Oboje sem poslala skozi moj Big Shot, da sem dobila odprtino v obliki hiške, iz katere sem izdelala tresočko. Napolnila sem jo z belimi zvezdicami, prosojnimi perlicami in srebrnimi srčki.


Tokrat sem se odločila, da ne bom dodala voščila na zunanjo stran. Hotela sem ohraniti to belino.


Čestitko prijavljam na naslednje izzive:



11 komentarjev:

  1. Simplely beautiful! Thanks so much for playing along with us at CAsology this week, Ma-Mi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Great card! thanks for joining the girlfriends at Little Red Wagon this week!! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kudos to you...your beautiful card fits all 5 challenges
    perfectly! Thanks for joining us at Addicted to CAS.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, I love the tiny little shaker house! Super sweet take on the sketch!

    OdgovoriIzbriši
  5. What a unique and beautiful shaker creation! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Wedding’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  6. What a sweet little house.
    Thank you for joining us at The Crazy Challenge
    Lonneke Dt

    OdgovoriIzbriši
  7. Very unique and absolutely gorgeous. Thanks for sharing with us at Double "D" Challenge – hope you’ll join us again!
    Amelia (DT Double "D" Challenges)

    OdgovoriIzbriši
  8. Very pretty! ! Thanks so much for playing with us at Die Cuttin Divas. Hope to see you again soon :)

    michelle (Die Cuttin Divas DT)
    Purple Monkey Moments

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovely card! Thanks for sharing over at The Crazy Challenge. Iskra DT

    OdgovoriIzbriši
  10. A gorgeous CAS card. Thanks for sharing with us at Alphabet Challenges. Caz DT.

    OdgovoriIzbriši
  11. This is such a pretty card, thank you for joining us at The Alphabet Challenge for our ‘H for Hearts’ Challenge, hope to see you again. Emma DT x

    OdgovoriIzbriši