sreda, 5. julij 2017

Kljunčkova knjiga: Mačja potrpežljivost

... no, ne vem, če so mačke potrpežljive ... vztrajne pa znajo biti. Sicer je bil začetni načrt malo drugačen (kdaj pa ni!), nameravala sem namreč uporabiti še tri mačke, vendar sem jih potem odstranila, ker so jemale dragoceni prostor in pozornost besedilu.


Na podlago sem zalepila dva kosa papirja z mačkami - enega v zgornji levi kot in drugega v spodnji desni kot. Papirja sem kar utrgala na želeno velikost in obliko. Nato sem vse skupaj premazala z Gessom. Zatem sem uporabila belo tekturno pasto, s katero sem ustvarila diagonalne črte in deževne kapljice. Narisala sem nekaj krogov, ki sem jih pobarvala v barvah mavrice, medtem ko je okolica ostala sivo-bela. Ker pa so vsi ti elementi preveč izstopali in besedila je bilo veliko, sem celotno stran še enkrat prebarvala s tanko plastjo Gessa.


Ko se je vse posušilo, sem začela štempljati črke. Velike začetnice sem napisala sama, ostalo pa sem štempljala. Ugotovila sem, da bi prej napisala na roke. Ker sem malo stiskala s prostorom, nisem mogla odtisniti po več črk, ampak sem vsako posebej. Čisto na koncu sem izpostavila nekaj mačkov s tankim črnim flomastrom.


Vse objave knjige za sina najdete TUKAJ.

Stran iz knjige prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Studio Forty (Alpha); Dovecraft (Alpha small)
PAPIR/PAPER
stara knjiga; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
akrilne barve; Leon barvice z gelom; VersaFine (Onyx Black); Sakura Micron (0,1 - 0,8 mm)  
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool

9 komentarjev:

Darlene pravi ...

WOW! What a unique and beautiful creation! Well done! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Pastels’ challenge! We hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

missgailly pravi ...

Fantastic! Love the cute kitties. Great reference to the Disney movie. Thanks for playing along at Use Your Stuff - Gail

denise pravi ...

wow! It's a really interesting take on the challenge! thanks for joining us at challenge up your life!

Anet's Crafting pravi ...

Beautiful project Ma-Mi. Thank you for playing along with our Challenge at Penny’s Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

Maria Valente pravi ...

Great project! Thank you for playing along at Penny's Challenges this week.
Mary (DT)

Lori pravi ...

This is so fun! I love that cat paper! Thanks so much for sharing with us at Use Your Stuff! -Lori DT

Ellen pravi ...

Lovely card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

groetjes, Ellen

Andreja pravi ...

Krasno teksturo si naredila in ponovno mi je všeč tvoja nova stran v dnevniku :-))
Lepo, da si se nam pridružila na moškem izzivu pri The Male Room.

Deborah Frings pravi ...

What a super spread! Lots of super texture. Thanks so much for playing along with The Male Room, and I'm sorry to be so late commenting! Deborah, DT.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022