torek, 22. avgust 2017

ATC: Pošastna šola

Ja počitnic je počasi konec in sinu sem za hec izdelala ta mali ATC in mu ga položila na nočno omarico ... Predlagala sem mu, da začne brati knjige za bralno značko, tako bo bolj razbremenjen med letom, čeprav veliko bere tudi potem, ko prebere vse knjige za bralno značko. Prvo knjigo je že predlagal, jutri jo greva iskat v knjižnico.


Ozadje sem najprej poštempljala s štampiljko perja ter posula z belim reliefnim prahom. Celoto sem prebarvala z razredčenim Distress Inkom Dusty Concord. Na površino sem tudi posula malo soli, vendar se tehnika ni obnesla. Komaj opazno ... pod povečevalnim steklom.


Nato sem na spodnjo stran nalepila mehke blazine, ki sem jih ustvarila tako, da sem tesno skupaj povezala tri rezalne šablone Najlepši par še prej sem podlago senčila z istim vijoličnim Distress Inkom. Nazadnje sem skozi podlago všila tri vrvice v oranžni barvi, da sem razbila

Nazadnje sem še s Copic markerji pobarvala simpatičnega malega pošastkota, ki bere knjigo. Zdaj ko gledam povečano sliko, ugotavljam, da bi si počasi morala omisliti očala, saj sploh nisem opazila, da sem barvala čez črte.

Navodila, kako izdelati osnovo za ATC z rezalno šablono Najlepši par najdete TUKAJ.

ATC prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Aladine (Plumes); pobarvanka (Monster reading)
PAPIR/PAPER
kartonska embalaža
BARVE/INKS
Copic markerji; VersaMark; Distress Ink (Dusty Concord); Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI/ACCESSORIES
vrvica
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Romantični okvirji)

8 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Prav simpatičen ATC si naredila svojemu sinku.Še posebej mi je všeč perje za ozadje.Verjamem,da bo sedaj še rajši bral knjige.

Leigh Penner pravi ...

Oh, this is so fun! Super cute take on the sketch!

Bobby pravi ...

What a cute card to encourage your son to read. The colors are wonderful. Thanks for sharing with us at Addicted to Stamps and More.

cm pravi ...

What a fabulous encouragement ATC for your son; perhaps he can use it as a bookmark for the book he'll be checking out at the library! So thrilled you shared your creativity in the ATSM gallery!
~carol

missgailly pravi ...

Love this image and the bright, happy colours! Thanks for playing along at Use Your Stuff - Gail

Marina pravi ...

Love the feather background with the cute image. Thanks for joining in at City Crafter.

Chris C pravi ...

Love the feathers and cute image. Thanks so much for joining us at Use Your Stuff.

Justmenadine pravi ...

So cute 😍! Thanks for joining at AMH.
Greetings Nadine

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022