torek, 15. avgust 2017

Elegantne črte

Med pospravljanjem sem našla tudi kartonček z barvami, ki ga že nekaj časa prekladam naokrog, zato sem se odločila, da ga uporabim.


Šlo je za en kup rezanja in bolj malo štempljanja. Najprej sem izrezala ustrezen kos kartončka, nato sem hkrati odrezala še dva kartončka v beli barvi. Tako sem dobila popolnoma enako krivuljo. Spodnjemu kartončku sem najprej pobarvala rob v črno s Copic markerjem, nato sem ga lahno potisnila navzven, da sem dobila tanek črn rob. Nazadnje sem vse dele sestavila skupej in odtisnila voščilo, ki sem ga dodatno še posula s prozornim reliefnim prahom.


Pri odtiskovanju voščila sem pazila, da se črta na voščilu ujema s tisto na kartončku. Na koncu je iz skoraj samih ostankov nastala prav elegantna voščilnica.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Lep rojstni dan)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; kartonček z barvnimi vzorci
BARVE
VersaFine (Onyx Black)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi);  Avery Elle (Dotted borders)
PRIPOMOČKI
Big Shot

3 komentarji:

Moje drobtinice23 pravi ...

Tole so pa res elegantne črte...všeč zelo.

Barbara pravi ...

A nice crisp and clean design using the paint panels. Good luck, and thanks for sharing with us at the Mod Squad this week.
Barbara Challenge Host

Marina pravi ...

How perfectly the paintchip goes with the wavy cut! Thanks for joining in at City Crafter.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022