petek, 11. avgust 2017

Otroška slikanica: Nebo

Nadaljujem z izdelovanjem in objavami slikanice, ki pa ne napredujejo, kot bi si želela. Zaradi veliko plasti barve in lepila, je sušenje dolgotrajno.



Najprej sem pobarvala ozadje, nato sem čez prilepila dodatke: nekaj izrezkov in nekaj odtisov digitalnih in navadnih štampiljk. Vse prilepljeno sem pobarvala s Copic markerji. Dež sem naredila s pomočjo šablone, ki sem jo izdelala s pomočjo rezalne šablone Memory Box. Balon sem našla na spletu, vendar sem vzorec izdelala s štampiljko za ozadje: črte sem odtisnila najprej vodoravno, nato še navpično.


Vse objave slikanice najdete TUKAJ.

Stran iz slikanice prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Magnolia (Airplane bon voyage); pobarvanka (Pukerainbow wonderstrange)
PAPIR/PAPER
stara knjiga; domača zaloga papirja; ostanki vzorčastega papirja
BARVE/INKS
Leon barvice z gelom; Copic markerji; Sakura Micron (0,1 - 0,8 mm)vodene barvice Mondaluz Koh-I-Noor Hardtmuth
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Memory Box (Curilng cloud; A little rain - šablona; Arboscello tree); My Favorite Things (Sunny skies); QuicKutz (Bird); X-Cut (Mini weather icons); tiskalnik Epson L800

9 komentarjev:

Darnell pravi ...

You have a very vivid imagination, Ma-Mi! I love your inclusive pages of clouds, sunshine, rain, and rainbow!! Thank you for joining in at Just Us Girls! Hugs, Darnell

Lisa Kind pravi ...

Wow! This is very cool! There are some really amazing images in these pages! Thanks for playing with Just Us Girls!

Moje drobtinice23 pravi ...

Občudujem to tvojo slikanico. Super narejeno.

Damjana pravi ...

Uau, prava mojstrovina. Toliko elementov in vsi tako previdno izbrani. Pravcata zgodba. Prečudovito.

Sammy pravi ...

this is lovely! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

Katy McGloin pravi ...

This certainly brings a smile to anyone's face! The primary colors pop! Thanks so much for including Retro Rubber in your stamping fun this week!!

creative lady pravi ...

Wow, your project is nice and colorful. Thanks for playing along with Retro Rubber Challenge Blog!

HeatherB pravi ...

Love your interpretation of the sketch! Thanks for playing with us at Sketch Saturday!

HeatherB pravi ...

Very neat interpretation of the sketch! Thanks for joining us at Sketch Saturday.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022