sreda, 23. avgust 2017

Sreča čaka nate

Dopusta je konec in tudi objav bo počasi vedno manj ... Začenja se novo šolsko leto in predvsem na začetku zahteva od učiteljev veliko časa, to je čas načrtovanj in priprav, ki se potem uporabljajo skozi vse leto.


Zgodaj zjutraj sem naredila podlago: s pomočjo šablone, ki sem jo izdelala sama (s pomočjo rezalne šablone), sem na podlago nanesla belo teksturno pasto. Potem sem šla na zajtrk, poklepetala z mamo in se igrala s sinom in nečakom, ki je v varstvu pri mami.


Potem sem to podlago še malo poštempljala s cik-cak vzorcem in belim reliefnim prahom ter izrezala in prilepila dodatke - puščice. Nazadnje sem dodala še voščilo, ki sem ga z reliefnim prahom pritrdila na trak iz pergamentnega papirja. Da sem lahko pergamentni papir pritrdila še na sredini, sem dodala še en izrezek približno na sredino. Čisto na koncu sem dodala še nekaj pikic s Perfect Pearls v roza barvi.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Sreča čaka nate 1); Lawn Fawn (Chevron backdrops)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); pergamentni papir; domača zaloga papirja
BARVE
VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); teksturna pasta
DODATKI
polperle
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi);  Avery Elle (Chevron bits)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot;  My Favorite Things stencil (Diagonal bars)

6 komentarjev:

Nikki Spencer pravi ...

Very effective! Love the texture and bold pops of colour! Thanks for sharing at Just Add Ink.

Tanja Kolar pravi ...

Love the geometrical things you added.
And.. love to see someone from Slovenia is joining us, because the roots of our family is from there.
Thank´s for joining us.
Hvala, ker ste se nam pridružili ta teden.
Ljubi pozdravi
Tanja Kolar

Joanna M. pravi ...

I love the pops of color on your embossed card. Lovely. I'm so glad that you joined in the fun over on the Sketch Saturday blog. Good luck.
~Jo, SS-DT

Unknown pravi ...

So creative and original! Love this take on the sketch! Thanks for joining us at Sketch Saturday!

Evelyn pravi ...

This is gorgeous! I love the design and the bold colors.

Thank you for joining us at Die Cuttin' Divas this week!
Evelyn
https://mylittlecraftblog.wordpress.com/

Andreja pravi ...

Kako krasno si se lotila naše skice pri Feeling Sketchy in naredila čudovito voščilnico :-)) Hvala, ker spet ustvarjaš z nami.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022