nedelja, 26. november 2017

Toplina doma v prazničnih dneh

Tokrat sem pogled obrnila: ponavadi okno na mojih voščilnicah ponuja pogled navzven, tokrat pa je obratno.


Najprej sem izrezala okno in ga prilagodila na ustrezno velikost (odrezala sem eno vrsto oken), nato sem na podlago zarisala črte, da sem vedela, kam moram postaviti maskirni papir. Znotraj tega pravokotnika sem odtisnila smrečico, odtis sem utrdila z zlatim reliefnim prahom. Nato sem vse skupaj pobarvala z Distress Inki . Čisto na koncu sem še podlago poškropila s Perfect Pearls raztopljenimi v vodi.


Preden sem prilepila okno na mesto, sem še tu in tam odtisnila opeko in robove senčila s sivo barvo. 
Nazadnje sem prilepila korito z rožami. Napolnila sem ga s smrekovimi vejami, katerim sem dodala rdeče bleščice. Potem ko sem odtisnila voščilo, sem dodala še nekaj pikic bleščic. In sem se nemalo namučila, saj imam te bleščice že nekaj časa in očitno se je vsebina plastenke zgostila, saj malih pikic nisem uspela narediti.


 Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Bo Bunny (Wall to wall textures); Imaginisce (Partridge & Pear tree); Mavelu (Srečno novo leto)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Satin red); Distress Ink (Pumice Stone; Faded Jeans; Chipped Saphire; Pine Needles; Peeled Paint; Walnut Stain); VersaMark; Ranger embossing powder (Gold); Stickles (Xmas red); Perfect Pearls v razpršilu z vodo
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cheery Lynn (Shuttered Window); Nellie Snellen (Christmas pine branch)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

3 komentarji:

cohenna pravi ...

Beautiful! Thanks so much for participating in the Fab'n'Funky Challenge this time and good luck :)

Vicki Dutcher pravi ...

Cute window scene -- love the tree view. Thanks for joining in at JUGS!

Maikreations pravi ...

Great card! Love all the details like the branches and the barries ;o) Thank you for sharing with us at Challenge Up Your Life! Happy crafting and all the best, Maike ;o)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022