ponedeljek, 4. december 2017

Venček iz suhega zlata

Hitim z izdelovanjem novoletnih voščilnic, ker prihodnji teden grem v šolo v naravi in ne bo priložnosti.


Uporabila sem krem podlago, na katero sem odtisnila venček, ki bi v zeleni barvi deloval zelo pomladno, tako z zlatim reliefnim prahom pa deluje zares praznično. Skoraj ne bi potreboval dodatkov. Vseeno sem mu dodala rdečo božično zvezdo z zlatim listjem in voščilo je skoraj obvezno.


 Voščilo sem najprej embosirala z belim reliefnim prahom, nato sem vse skupaj v več plasteh premazala z Distress Inkoma, Barn Door in Fired Brick. Najprej sem nameravala narediti nekakšno zastavico, vendar je nekam štrlela sredi ničesar, zato sem napis obrezala.


 Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Sreča); Hero arts (Wreath of leaves)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (square; cream); domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Barn Door; Fired Brick); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White; Gold)
DODATKI
zlate mikroperle
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Okrasimo s cvetjem); Nellie Snellen (Christmas flowers)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

7 komentarjev:

Helena pravi ...

Čudovita je in čisto po praznično se lepo blešči.

Linda Callahan pravi ...

Beautiful wreath! So pretty with the embossing! Glad you joined us at Fusion!

Joyce Erb pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Joyce Erb pravi ...

Very elegant wreath. Thank you so much for participating this week at the Mod Squad Challenge

Vic pravi ...

Simple and classically beautiful! A stunning creation. Thank-you for entering our challenge at Glitter n Sparkle this week - Vic, DT x

Debi pravi ...

Lovely elegant card. A beautiful submission to Tuesday Throwdown Challenge. Debi DT

Loose Stitches pravi ...

Beautiful card, love the red and gold! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld! We hope to see you again!
Sherry x - CT for Morgan's ArtWorld

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022