nedelja, 25. marec 2018

Rojstvo v pomladnih barvah

Sodelavka je ta teden rodila dečka in v ta namen sem izdelala to voščilnico. Upam, da bo dokončno priklicala pomlad.


Najprej sem s rumenozelenim Izink tušem malomarno popacala kos risalnega lista, medtem ko se je sušil, sem izrezala pravokotnik iz turkiznega kartona ter ga poštempljala s štampiljko na diagonalne črte. Dodala sem mu še vrvico in pentljo. Ko se je risalni lis posušil, sem izrezala obrobo in nato še ustrezno velik pravokotnik ter ptico s culo. Največ dela sem imela z voščilom. Na že izrezan kos papirja je zelo težko pravilno odtisniti gumijasto štampiljko.


 Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:





UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Ustvarjalni dotik (Dojenček); My Favorite Things (Bold diagonal stripes background)
PAPIR/PAPER
risalni list, osnova za voščilnice, barvni šeleshamer
BARVE/INK
VersaMark; VersaColor (Mountain Lake); Izink (Bamboo); Ranger extra fine embossing folder (White) 
DODATKI/ACCESSORIES
vrvica
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Papermania heat tool;  Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Šivani krogi); Memory Box (Bursting Berry Vine Border); Sizzix Thinlits (Baby animals)

4 komentarji:

Tina's Crop Shop pravi ...

Such beautiful layering and use of our colors. Thanks so much for joining us at Stamp, Ink, Paper for our color challenge this week!

Unknown pravi ...

So very cute!! Your card made me smile. Thank you for joining our challenge this week at Stamp, Ink, Paper!!

Creations by Shirl pravi ...

Love the cuteness of your card! TFS it with KBD Aloha Friday Challenge~

lalkygirl pravi ...

what a fab card ,love the colour combination .its very striking
Thanks for joining us at Craftdeebowz and goos luck
tracey x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022