nedelja, 15. november 2009

Še dve za rojstni dan

Voščilnici sta nastali za mamico in sinka, ki sta konec oktobra praznovala rojstni dan.

Pri prvi voščilnici sem na zeleno podlago nalepila kartonček kožne barve, ki sem ga predhodno pohroščkala s pikčastim reliefom. Nanj sem v zgornji del prilepila 3 zelene kristalčke. Osrednji motiv pa so 3 rožice pripete z razcepki. Podlaga rožic je iz blaga, zgornji del je iz papirja.



Pri drugi voščilnici je podlaga rumena, nanjo sem ob rob nalepila moder trak iz tekstila. skozenj sem speljala laks, na katerega sem nanizala 3 zvezdice: 2 zlati in eno modro. Zvezdice se lahko do polovice pomikajo gor in dol. Osrednji motiv so trije modri avtomobilčki, kot se za pravega avto-poznavalca spodobi.


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); ostanki vzorčastega papirja
BARVE/INKS
vodene barvice Mondaluz Koh-I-Noor Hardtmuth  
DODATKI/ACCESSORIES
trak; plastične zvezdice; kristalčki
PRIPOMOČKI/TOOLS
štanca (rože velike)

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022